  • 11. Data: 2002-02-19 13:54:51
    Temat: Re: Jak to jest z limitem zadluzenia na KK?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a4telp$a91$7@news.onet.pl...

    > Masz rację - wydaje Ci się.
    >
    > Limit dostepny=Limit dostepny po ostatniej wpłacie - suma transakcji

    sa KK dla ktorych jest inaczej. Limit dla nich "odnawia sie" po rozpoczeciu
    nowego okresu rozliczeniowego.

    D.

  • 12. Data: 2002-02-19 15:39:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Moja rada jest taka - jesli ktos chce wiedziec jak jest naprawde musi to
    > przetestowac na wlasnej skorze. Wcale bym sie nie zdziwil gdyby Lucas po
    > rozpoczeciu nowego okresu rozliczeniowego dawal do dyspozycji caly limit.
    > Ale nie dam za to glowy wiec nalezaloby to przetestowac. Jest chetny do
    > testow na KK Lucasa i do zaplacenia ewentualnej kary za przekroczony limit
    ?

    Przetestowałem- malutko przekroczyłem limit i nie płacąc kary nie dostałem
    wraz znowym okresem rozliczeniowym pełnego limitu na karcie. Więc infolinia
    lukasa mówi prawdę :-(
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-02-19 15:43:10
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > sa KK dla ktorych jest inaczej. Limit dla nich "odnawia sie" po
    rozpoczeciu
    > nowego okresu rozliczeniowego.

    Dopóki nie powiesz co to za bank- nikt Ci nie uwieży :-)
    Aha- i co to za karta, bo jak jakiś gold, to nikt pewnie takiej nie miał na
    myśli.
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-02-19 16:09:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > To jeszcze pytanie pomocnicze - czy limit "odrasta" po splacie
    > "przedterminowej"? 8-)

    To zależy od karty. Przykładowo na KK Citi tak, na Visa Qualiflyer nie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-02-19 16:10:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Dopóki nie powiesz co to za bank- nikt Ci nie uwieży :-)

    Pekao S.A. Visa Qualiflyer.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 16. Data: 2002-02-19 16:17:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pekao S.A. Visa Qualiflyer.

    Aj waj- juz całkiem o niej zapomniałem po tym jak podnieśli opłaty :-))
    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-02-20 08:57:41
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Pekao S.A. Visa Qualiflyer.

    zdrajca - chcesz zeby CKC poprawilo system i zaprzestalo odswiezania limitu
    w nowym okresie ? :-)
    Poki co jest to niezwykle wygodne - moge zrobic zakupy na 200% limitu bez
    zadnych konsekwencji. Mam nadzieje ze SLuczak juz tu nie zaglada..:-)

    D.

  • 18. Data: 2002-02-23 12:08:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Feb 2002 16:10:32 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Pekao S.A. Visa Qualiflyer.

    A wogole wydaja jeszcze nowe ? QF zdajsie padl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl