  • Data: 2005-05-16 16:42:42
    Temat: Jak to jest z mBankiem?
    Od: "Endrju" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...

    Dlaczego mBankowi nie zalezy na poprawie stanu bezpieczenstwa systemu
    tanzakcyjnego?
    Dlaczego nie zostana wprowadzone tokeny tylko tkwi sie przy haslach
    jednorazowych ktore reprezentuja znikomy poziom bezpiczenstwa...
    Domyslam sie, ze chodzi o koszty - ale jakos Lukasa stac by dodawac token do
    eKonta Pro, mimo ze koszty funkcjonowania ma znacznie wyzsze, ponadto tokeny
    moglyby byc wprowadzone opcjonalnie (za niewielka oplata)

    Dodac nalezy, ze w przypadku tego banku ryzyko jest podwojne... informacja o
    ew. kradziezy pieniedzy z banku sploszy co bardziej cywilizowanych klientow
    (a Ci stanowia zdecydowana wiekszosc) - zadziwia mnie wiec "odwaga" Zarzadu.

    Moze ktos odpowie mi na powyzsze pytania - bo jakos sam mBank tego zrobic
    nie mogl.
    Ciekaw jestem waszej opinii...

    Andrzej