  • 11. Data: 2005-06-11 09:03:48
    Temat: Re: Jak to jest z wybieraniem pieniędzy ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > O jej. Nie na karcie płatniczej, tylko na czymkolwiek na którm ten numer
    > rachunku zapisali.

    Naprawdę nie wiem dlaczego uparłeś się na to "coś jeszcze" co bank
    wydał... Większość banków identyfikuje klienta na podstawie DO. Do nich
    należy także PKO BP. Niewiele banków identyfikuje na podstawie karty
    ID/innych pierdół.

  • 12. Data: 2005-06-11 13:07:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > wydał... Większość banków identyfikuje klienta na podstawie DO. Do nich
    > należy także PKO BP. Niewiele banków identyfikuje na podstawie karty

    Nie nie uparłem się. Odpowiedziałem tylko na post.
    Możliwe, nie mam kont we wszystkich polskich bankach, a w tych co mam
    mają karty identyfikacyjne, albo przynajmniej dają ładny kartonik
    wielkości karty kredytowej z numerem rachunku, co by klient nie nosił
    tego zapisanego byle jak na byle jakiej kartce papieru.

  • 13. Data: 2005-06-11 13:10:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

> [...]
    > wielkości karty kredytowej z numerem rachunku, co by klient nie nosił
    > tego zapisanego byle jak na byle jakiej kartce papieru.

    Normalny bank to sam identyfikuje nr rachunku, CIF czy cokowliek co
    potrzebuje na podstawie DO.

  • 14. Data: 2005-06-12 01:11:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Normalny bank to sam identyfikuje nr rachunku, CIF czy cokowliek co
    > potrzebuje na podstawie DO.

    z DO nie dowiem się jaki mam numer rachunku jak potrzebuje go gdzieś
    wpisać. Wolę go jeszcze dostać gdzieś ładnie zapisanego.

  • 15. Data: 2005-06-12 05:21:17
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy mobe bez problemu w odziale mojego banku w innym mieście podjąc wiekszą
    sum
    > w okienku okazując swój dowód osobisty i karte kredytową ??

    z kartą kredytową i dowodem wypłacisz gotówkę w kasie dowolnego banku który
    obsługuje w kasach typ karty kredytowej, który posiadasz. Ale coś mi się
    widzi że nie masz kk, tylko debetówkę do konta.

  • 16. Data: 2005-06-12 09:31:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Seba napisał(a):

    > z kartą kredytową i dowodem wypłacisz gotówkę w kasie dowolnego banku który
    > obsługuje w kasach typ karty kredytowej, który posiadasz. Ale coś mi się
    > widzi że nie masz kk, tylko debetówkę do konta.

    Debetówką też przecież wypłaci, plus odopowiednia opłata za wypłatę w
    POS. :-)