    From: "Krzysztof" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak ulokowac wieksza sume?
    Date: Mon, 1 Jun 2009 15:35:47 +0200

    Witam
    Mam 150 tys,chce je ulokowac.Nie jestem zachlanny,nie chce
    ryzykowac(przejechalem sie niedawno na funduszach ,na szczescie na niewielka
    sume ,ale jednak i wyleczylo mnie to z ryzyka.) Tak wiec obligacje lub
    lokata,obligacje ciut za malo wiec lokata.Ryzyko zero zysk niewielki ale
    ciut jest.Taki jest moj tok myslenia.
    Pytanie ,ktory bank ,kasa da mi przy tej sumie najwiekszy procent.Wazne tez
    byloby aby nie trzeba bylo co pare miesiecy zmieniac lokaty,wolalbym ulokac
    pieniadze na dluzej.