  • 1. Data: 2011-08-07 13:27:42
    Temat: Jak uruchomić w Mt4 Bar replay ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Chciałbym w MT4 odpalić w testerze strategi odświeżanie wykresu tick po
    ticku (coś ala Bar replay w Amibrokerze). Włąściwie to oki co nie interesują
    mnie żadne strategie, natomiast chciałbym sobie odświeżać wykresy z jakiegoś
    okresu tick po ticku.

    W amibrokerze jest to proste - włączasz "Bar replay", ustawiasz "interwał",
    "speed" i dajesz "play".

    W MT4 aby włączyć "tryb wizualny" trzeba włączyć "Właściwości strategi". Ale
    jak ustawić taką strategię, która nie zawiera w sobie żadnej strategii,
    tylko odświeża wykres "tick po ticku" za dany wcześniej zdefiniowany okres.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-08-07 14:02:12
    Temat: Re: Jak uruchomić w Mt4 Bar replay ....
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ale jak ustawić taką strategię, która nie zawiera w sobie żadnej
    > strategii, tylko odświeża wykres "tick po ticku" za dany wcześniej

    Mysle, ze to jest to co szukasz:

    http://codebase.mql4.com/5982

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2011-08-07 14:32:53
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Mysle, ze to jest to co szukasz:
    >
    > http://codebase.mql4.com/5982

    Jakiś błąd mi wywala przy kompilacji :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f3084dcc5b
    3db225.html

    ....pomimo, że wszystko mniej więcej zrobiłem tak jak na opisie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-08-07 18:41:21
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Jakiś błąd mi wywala przy kompilacji :
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f3084dcc5b
    3db225.html

    To nie bledy tylko ostrzezenia. Plik powinien sie skompilowac i powinno
    dzialac. Kiedys z tego korzystalem i dzialalo calkiem fajnie.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 5. Data: 2011-08-07 19:05:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To nie bledy tylko ostrzezenia. Plik powinien sie skompilowac i powinno
    > dzialac. Kiedys z tego korzystalem i dzialalo calkiem fajnie.

    Faktycznie działa. Dzięki kolego DJ.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/