  • 31. Data: 2010-09-06 04:09:47
    Temat: Re: Jak wpłacić kasę za darmo?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 23:23:41 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > A teraz przeczytaj fragment, dotyczący rachunków osobistych.

    A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto osobiste? Czyli:
    muszę założyć kolejne konto. Eh.

    --
    best regards,
    scream

  • 32. Data: 2010-09-06 06:52:10
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    animka pisze:

    > Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesiąc!

    A kto Ci każe mieć kartę? Wątkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

    --
    MiCHA

  • 33. Data: 2010-09-06 06:53:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    scream pisze:

    > A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto osobiste? Czyli:
    > muszę założyć kolejne konto. Eh.

    Nie musisz. Możesz płacić za wpłaty.
    Niektórzy naprawę mają wyimaginowane problemy...

    --
    MiCHA

  • 34. Data: 2010-09-06 09:00:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "scream" 4zrdqi2w2s9c$....@4...net

    > A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto
    > osobiste? Czyli: muszę założyć kolejne konto. Eh.

    Nie musisz. Im więcej osób płaci, tym mniej muszą płacić inni. :)
    Obyś tylko nie brał dofinansowania ze wspólnej kasy (która jest
    także moją kasą) na to płacenie. :) (zwykle rozrzutni są zarazem
    społecznikami, sięgającymi chętnie do cudzych portfeli)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2010-09-06 10:25:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Może niejasno napisałem : tam są tylko bankomaty Euronetu, nie każdy
    > bankomat Euronetu umożliwia wpłacanie pieniędzy, muszą być specjalne
    > wpłatomaty, których jest bardzo mało.

    Dodajmy, że ich pełna lista znajduje siętutaj:
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/wplatomaty

  • 36. Data: 2010-09-06 13:57:35
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-09-05 14:02, animka pisze:

    > Na swoje konto osobiste w Aliorze?
    > Skoro Aliory nie mają wpłatomatów

    Mają. Testowo.

  • 37. Data: 2010-09-06 21:22:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 08:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > A kto Ci każe mieć kartę? Wątkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

    Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
    Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

    --
    animka

  • 38. Data: 2010-09-06 21:35:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" i63m3g$75n$...@n...news.atman.pl

    > A kto Ci każe mieć kartę? Wątkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

    Skoro zakłada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
    Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

    To ciekawe, bo ode mnie nie pobierają. :) Ale ja karty debetowej nie mam w Aliorze.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2010-09-06 21:42:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> writes:

    [...]

    > Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
    > Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

    Możesz przytoczyć odnośny fragment TOiP?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 40. Data: 2010-09-07 05:37:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    animka pisze:

    > Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.

    Nikt nikomu karty siłą nie wciska. Nie chcesz - nie bierzesz.

    > Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

    Ja nic nie płacę za prowadzenie. Płacę 10zł za dwie karty debetowe - i
    to wszystko.

    --
    MiCHA