  • Data: 2003-01-28 14:31:20
    Temat: Jak wypelniace weksel w BANKU?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie, chcialem sie dowiedziec jak wy, grupowicze, wypelniacie w BANKU
    weksel in blanco, ktory to jest najczesciej potrzebny zeby bank udzielil
    kredytu.
    Wiekszosc ludzi umieszcza tylko PODPIS.
    Ja bym chcial przynajmniej dodac jeszcze date i z tylu dopisek "do tego
    weksla istnieje umowa wekslowa"
    Czy to zostanie odebrane jako dziwactwo przez Pania_Z_Okienka, czy odrzuci
    mi taki weksel, czy moze na odwrot, jestem za malo ostrozny, moze
    wiekszosc grupowiczow cos jeszcze dopisuje na blankiecie?

    Michal.