  • 1. Data: 2006-09-19 18:42:47
    Temat: Jak wypierniczyć ten marketing z BPH Sezam?!
    Od: "FW" <f...@N...gazeta.pl>

    O pseudo promocji, której nie da się na stałe wyłączyć już było.

    Ale znów coś namieszali w Sezamie i >Moje finanse<, na których dotychczas
    miałem tylko i wyłącznie kartę kredytową (żadnego innego produktu BPH nie mam)
    nahalnie opkazuje mi całą ofertę BPHu:
    Rachunki kredytowe - brak sprawdź ofertę
    Rachunki brokerskie - brak sprawdź ofertę
    Rejestr sponsora emisji - brak sprawdź ofertę
    Plany Lokacyjne - brak sprawdź ofertę
    itd.

    A ja do diabła ciężkiego nie mam zamiaru sprawdzać tych ofert!

    Jak te diabelne zmiany, które pojawiły się wraz z reklamą-promocją antywirusa,
    usunąć?

  • 2. Data: 2006-09-19 18:47:30
    Temat: Re: Jak wypierniczyć ten marketing z BPH Sezam?!
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "FW" <f...@N...gazeta.pl> writes:

    > A ja do diabła ciężkiego nie mam zamiaru sprawdzać tych ofert!
    >
    > Jak te diabelne zmiany, które pojawiły się wraz z reklamą-promocją antywirusa,
    > usunąć?

    Wymówić. Mało to innych banków?

    MJ

  • 3. Data: 2006-09-19 18:57:45
    Od: reineman <r...@g...pl>

    eee tam... te linki to akurat byly zawsze...
    i chyba nie da sie usunac.

    r.

  • 4. Data: 2006-09-19 18:58:10
    Od: "FW" <f...@N...gazeta.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Wymówić. Mało to innych banków?

    Sama karta, jako taka, jest moim zdaniem naprawdę niezła.
    Płaska.
    Z zupełną blokadą transakcji internetowych.
    Z darmowym wznowieniem przy relatywnie niewielkich obrotach.
    Z pełnym podglądem blokad.
    Ze zdjęciem na karcie za friko (na życzenie).
    Do codziennych zakupów idealna.

    Last but not least, BPH jako takie już przeszło w zasadzie do historii.
    Do Pekao z pewnością nie przejdę, ale może resztę BPHu kupi ktoś z ciekawą
    ofertą?

  • 5. Data: 2006-09-19 19:07:53
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    reineman <r...@g...pl> napisał(a):

    > eee tam... te linki to akurat byly zawsze...
    > i chyba nie da sie usunac.

    Jeszcze w zeszłym tygodniu ich nie miałem.
    Skonfigurowałem sobie zakładkę Moje finanse wedle własnych potrzeb i...
    działało.

    Klikasz >Moje finanse< w lewym górnym rogu,
    następnie >Mój widok<,
    potem >Ustawienia Mój widok<.
    Wybierasz >Pokazywane sekcje<,
    ustawiasz >Domyślna strona w moich finansach: Mój widok<.
    To wszystko.

    Teoretycznie, bo od czasu antywirusowej promocji Sezam niby pamięta
    >Ustawienia Mój widok< (sprawdziłem, są zachowane), ale marketing zdecydował,
    że po zalogowaniu wyświetla pełną ofertę.

    P.S.
    Cookies nie usuwam.

  • 6. Data: 2006-09-19 19:15:03
    Od: reineman <r...@g...pl>

    Aaaa chyba rozumiem.

    Pokazalo Ci wszystkie sekcje w Finansach?

    Ale te linki zawsze byly (ja mam rachunek i karte wiec zawsze widzialem
    w belce sekcji link sprawdz oferte).

    No zawsze mozna poukrywac sekcje, ktore Cie nie interesuja.

    pzdr.
    r.

  • 7. Data: 2006-09-19 19:16:22
    Od: reineman <r...@g...pl>

    a co do antywirusow, ta sie naraze ...

    ja skorzystalem ...

    r.

  • 8. Data: 2006-09-19 19:17:36
    Od: "piotronos" <t...@g...pl>

    FW <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Jak te diabelne zmiany, które pojawiły się wraz z reklamą-promocją antywirusa,
    > usunąć?

    Qrna, gosciu skoncz z tym lamerstwem, i jak czegos nie wiesz/nie jestes
    pewnien to tego nie pisz! Mam Sezama chyba z 3 lata i te linki byly od zawsze.
    A jak mi sie cos nie podoba to: nie klikam / przenosze konto gdzie indziej.
    Chyba ze Ty nie masz juz gdzie przeniesc bo wszedzie atakuja Cie nachalne i
    diabelskie linki i inne promocje :-)

  • 9. Data: 2006-09-19 19:24:53
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    piotronos <t...@g...pl> napisał(a):

    > Qrna, gosciu skoncz z tym lamerstwem, i jak czegos nie wiesz/nie jestes
    > pewnien to tego nie pisz! Mam Sezama chyba z 3 lata i te linki byly od
    zawsze.

    Nawet po trzech latach można sie czegoś nowego dowiedzieć. Geeków też to
    dotyczy.

    Juz wcześniej opisałem, jak je można(było) usunąć.

    P.S.
    Lubię, takie urokliwe klimaty.
    Prawie jak u masta-ziomali na jakimś Onecie. :-)

  • 10. Data: 2006-09-19 19:49:11
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    reineman <r...@g...pl> napisał(a):

    > Aaaa chyba rozumiem.
    >
    > Pokazalo Ci wszystkie sekcje w Finansach?
    >
    > Ale te linki zawsze byly (ja mam rachunek i karte wiec zawsze widzialem
    > w belce sekcji link sprawdz oferte).

    Teraz po logowaniu wygląda to tak:
    http://img397.imageshack.us/my.php?image=bphbadmn1.p
    ng
    a zawsze wyglądało tak:
    http://img397.imageshack.us/my.php?image=bphokwi1.pn

    > No zawsze mozna poukrywac sekcje, ktore Cie nie interesuja.

    Można było. O kilku dni nie da się. Sezam ignoruje ustawienia po zalogowaniu.
    Każde następne kliknięcie na >Moje finanse< przywraca jednak prawidłowy
    wygląd.