    From: "remg" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak wziac kredyt
    Date: Fri, 17 Dec 2004 09:31:29 +0100

    Witam,
    chce obecnie wziac kredyt hipoteczny w CHF,ale w zwiazku z ciaglym spadkiem
    kursu przewiduje ze w ciagu najblizszego roku podczas ktorego bede pobieral
    kolejne raty do zaplaty za mieszkanie, duzo na tym strace (jesli tendencja
    spadkowa sie utrzyma), bo bede musial doplacac.
    Czy w zwiazku z tym oplacalna jest taka operacja, zeby obecnie wziac ten
    kredyt w złotowkach i nie ryzykowac doplat do pobieranych rat, a
    przewalutowac go na CHF dopiero za rok w momencie gdy kredyt zaczne juz
    splacac?

    Mam nadzieje ze moje pytanie nie odbiega za bardzo od tematyki grupy..
    Pozdrawiam, bede wdzieczny za porady,
    remg