  • 21. Data: 2010-07-16 18:39:47
    Temat: Re: Jak zainwestować 20 tys. zł?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zenek pisze:

    > sprzedaj je w ciagu roku i masz do przodu ponad 8kzl.

    Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-07-16 18:50:40
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

    Mozesz otworzyc firme w UK i wtedy ZUS wychodzi prawie na 0.

  • 23. Data: 2010-07-16 18:51:38
    Od: g...@o...pl

    >   Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

    Jeśli przez parę lat przed założeniem firmy "Kitajski Laser" nie miałeś innej
    firmy, to przez pierwsze dwa lata masz preferencyjny ZUS. Koło 300
    złotych/mies.? Akurat zdążyłby kolega nasycic rynek :)

    Jeszcze ze trzy lata i założę sobie jakąś firmę na dwa lata.

  • 24. Data: 2010-07-16 19:17:33
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przez 3 lata mozna ten kapital pomnozyc kilkukrotnie ale do tego trzeba
    > miec jaja.

    Jak słucham takich porad tych co myślą jajami, to ręce opadają.

    > Prosty przyklad sprowadzasz lasery do ps3, takowy z gwarancja 3
    > miesiace kosztuje u chinczyka 37$ czyli po sprowadzeniu z VATem 140zl
    > sprzedajesz z pocalowaniem w reke po 200-300zl czyli na jednej sztuce
    > masz na czysto 60-160zl. za 20kzl kupisz tych laserow 140sztuk
    > sprzedaj je w ciagu roku i masz do przodu ponad 8kzl.

    Albo i nie masz... bo w swoim naiwnym rozliczeniu pominąłeś, że ZUS przez
    rok kosztuje 9,6 kzł.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2010-07-16 19:18:17
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Mozesz otworzyc firme w UK i wtedy ZUS wychodzi prawie na 0.

    Albo na Antarktydzie, to nawet VAT nie ma.
    Biznesmen z Ciebie jak z psiej dupy trąba.

  • 26. Data: 2010-07-16 19:19:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > złotych/mies.? Akurat zdążyłby kolega nasycic rynek :)
    >
    > Jeszcze ze trzy lata i założę sobie jakąś firmę na dwa lata.

    Zapominasz o czynszach i tym, że nowa firma jest na dorobku i ma znacznie
    wyższe koszty rozpędzania biznesu, niż się to wydaje właścicielowi.

  • 27. Data: 2010-07-16 19:24:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "K" <K...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
    > - osiągnąć maksymalny zysk

    Naiwny jesteś.

    > - horyzont czasowy do 3 lat
    > - pieniądze mogą być zamrożone
    > - zakładam rozsądne ryzyko

    Rozsądne ryzyko???? Co to znaczy?

    Poczytaj jak ktoś już radził Dwagrosze.
    Załóż konto IKE, bo podatek zapłacisz dopiero po 3 latach od całości zysku
    jeśli go będziesz miał.
    Kup za 1/4 akcje, resztę lokaty. Jak WIG20 spadnie do 1800, to dokup akcji
    za następne 1/4. Jak spadnie do 1200, to kupuj za całość.
    Proste. :)

    Lokat bankowych nie proponuję, bo przy spodziewanej inflacji >3% musiałbyś
    mieć minimum 4% żeby nie mieć zysku ani straty.

  • 28. Data: 2010-07-16 19:27:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:

    > Załóż konto IKE, bo podatek zapłacisz dopiero po 3 latach od całości
    > zysku jeśli go będziesz miał.
    > Kup za 1/4 akcje, resztę lokaty. Jak WIG20 spadnie do 1800, to dokup

    Nie można mieć w IKE akcji i lokat jednocześnie.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-07-16 19:50:06
    Od: g...@o...pl

    > Zapominasz o czynszach i tym, że nowa firma jest na dorobku i ma znacznie
    > wyższe koszty rozpędzania biznesu, niż się to wydaje właścicielowi.

    Mówiłem o zusie, a nie o czynszach. Poza tym jakie czynsze? Zrzucasz te lasery w
    piwnicy i tyle.

  • 30. Data: 2010-07-16 20:42:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "K" <K...@n...pl> wrote in message
    > Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
    > - osiągnąć maksymalny zysk
    > - horyzont czasowy do 3 lat
    > - pieniądze mogą być zamrożone
    > - zakładam rozsądne ryzyko

    Czesc wrzuc na lokaty 'bez belki', reszta w waluty wymienialne (moze PLN sie
    troche umocni i wtedy warto przewalutowac);- Tuskolandia-zielona wyspa-
    zacznie tonac i wszystkie aktywa zlotowe ulegna przecenie. To raczej
    program- jak nie stracic calego kapitalu przy malym ryzyku. GPW jest
    napompowana i lepiej sie w to nie pakowac, bo wszystko wskazuje, ze recesja
    rozpoczeta w 2008 ma ksztalt 'W' i czeka nas kolejny dolek.