  • 31. Data: 2007-06-16 04:14:24
    Temat: Re: Jak zalozyc konto bankowe w USA?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    news:MPG.20dcfc888f4e0b61989983@news.dallas.sbcgloba
    l.net...

    > Ostatni przyklad to poswiadczenie podpisu dokumentu w jezyku
    > Polskim. Dokument posiadal w jezyku angielskim odpowiednie stwierdzenie
    > ze jest to poswiadczenie podpisu a pracownicy bankowi upierali sie ze
    > musza rozumiec caly doument. Wreszcie otrzymalem odpowiednia
    > interpretacje od Sekretarza Stanu i teraz jak potrzebuje jakis dokument
    > poswiadczyc to chodze z ta interpretacja.

    Podrzuć interpretację, chętnie zmiotę parę bab z powierzchni ziemi.

  • 32. Data: 2007-06-16 20:40:32
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    AP wrote:

    > Mi wielokrotnie zdarzylo sie tak ze 10 pracownikow banku mowilo ze sie
    > nie da (ze takie procedury) a u 11-ego wszystko poszlo glatko i bez
    > problemow.

    Ale byles osobiscie, czego sie domyslam po Twoim IP...

    > Wiem ze kilku osobom stosunkowo niedawno (w ciagu ostatnich kilku
    > miesiecy) udalo sie otworzyc konto w US nie ruszajac d.py z Polski.

    I oczywiscie w walkowanym HSBC?

    > Polecam tez linki do stron z "private banking" , ktore tez udowadnia ze
    > nie trzeba miec SSN aby miec konto w Stanach.

    A co ja napisalem w poscie z 6/14/2007 7:07 PM?

    Jacek

  • 33. Data: 2007-06-17 15:54:04
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <46744ac3$1@news.home.net.pl>, j...@p...onet.pl says...

    > Ale byles osobiscie, czego sie domyslam po Twoim IP...

    Nie.... na telefon tez.

    > I oczywiscie w walkowanym HSBC?

    Troche ponad rok temu znajomy otworzyl konto w Bank of America nie
    ruszajac sie z Polski.

    > A co ja napisalem w poscie z 6/14/2007 7:07 PM?

    Z tym ze jest tam takze opcja otwarcja konta droga korespondencyjna, co
    ty zupelnie wykluczasz

    AP

  • 34. Data: 2007-06-17 20:02:25
    Od: Fenix <f...@w...data.pl>

    Dzieki za interesujaca duskusje. Postanowilem ze zadzwonie, albo pojade
    do HSBC w UK i zobacze czy otworza mi konto w USA. Co lepiej powiedziec
    ze sie przeprowadzam (bajka oczywiscie) czy ze prowadze "interesy" w USA
    (czesciowo prawda, mam 2 konta forex w US)?

    Fenix