  • 1. Data: 2024-08-14 12:16:43
    Temat: Jak zaplacic BLIKiem przez telefon???
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No nie da się, bo nie da się.
    Chcę wpłacić na coś drobną kwotę, otwieram na telefonie link do płatności, Blikiem
    najwygodniej więc otwieram apkę banku, przechodzę
    na zakładkę apki płatność Blik, zapamiętuję cyfry, przechodzę do okienka płatności i
    wpisuję cyfry, teraz muszę wrócić do apki banku
    zatwierdzić płatność i chu chu, po przejściu do apki banku (gdy apka była
    pomniejszona jako okienko to była cała biała ramka) brak
    możliwości potwierdzenia, jedynie "ponownie wygeneruj kod Blik", zapętlenie, no q..
    nie da się bo nie da się.
    A na kompie nie widzę możliwości zapłacenia Blikiem.
    Paragraf 22

  • 2. Data: 2024-08-14 14:46:19
    Temat: Re: Jak zaplacic BLIKiem przez telefon???
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 sie 2024 o 12:16, ąćęłńóśźż pisze:

    > nie da się bo nie da się.

    Taki telefon -- lub takie ustawki energooszczędzania...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 3. Data: 2024-08-14 22:54:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2024 o 12:16, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > nie da się bo nie da się.
    > A na kompie nie widzę możliwości zapłacenia Blikiem.

    Ja bym zalecał ostrożność przy tej płatności, bo ona coś podejrzana.
    Przy "linku do płatności" nie powinieneś tam wpisywać BLIK, tylko
    zatwierdzić go. Jak musisz wpisywać, to ne jest to link do płatności
    BLIK. Przy czym ja co do zasady nigdy w takie linki nie klikam, więc
    może są takie, jak Ty opisujesz, tylko ja nie widziałem.

    Ja bym na Twoim miejscu wchodził w taki link z komputera i ewentualnie -
    skoro już upierasz się przy ty m BLIK - z telefonu wklepał kod nie
    wyłączając aplikacji bankowej. Ale patrz, co zatwierdzasz - dokładnie,
    bo już widziałem oszustwa, że płaciłeś 4 zł, a wychodziło 1.000 zł, bo
    tyle zatwierdzałeś.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2024-08-16 12:05:41
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    To raczej paranoja twórców apki banku, nie da się tej apki uruchomić w trybie 'split
    screen' żeby
    Fundacja siepomaga wydaje się pewna.
    Nie obyło się bez komputera.
    Ktoś może chcieć coś wpłacić, a gdy napotka kamienie to się zniechęci.

  • 5. Data: 2024-08-16 12:46:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2024 o 12:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > Fundacja siepomaga wydaje się pewna.

    Fundacja "siepomaga" najpewniej nie zbudowała własnego rozwiązania
    informatycznego i z jakiegoś korzysta, a to jakieś widocznie bankowi nie
    przypadło do gustu. No i zalecam ostrożność, bo cała masa fraudów
    zaczyna się właśnie od linków, w które ktoś klika. Pytanie, czy link w
    ogóle ma autoryzacje "siepomaga". Uważam, że najbezpieczniej, by
    publikowali numery rachunków. Zrobienie przelewu na wskazany rachunek
    jest najmniej niebezpiecznym procederem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 6. Data: 2024-08-20 17:13:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Aug 2024 12:16:43 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    nie da się bo nie da się.
    > A na kompie nie widzę możliwości zapłacenia Blikiem.

    Na kompie otwierasz link do płatnosci (Ale najpierw sprawdzasz !!),
    a na telefonie otwierasz apke banku.

    Ale u mnie dziala normalnie na tlf - otwieram link w przeglądarce,
    minimalizuje, otwieram apke banku, generuje kod blik, kopiuje,
    przeskakuje do przeglądarki, wklejam kod, przeskakuje do apki,
    akceptuje, przeskakuje do przegladarki.

    łatwo, szybko i przyjemnie :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-08-22 21:36:09
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Może tfurcy byli nadgorliwi, następnym razem spróbuję z innym bankiem.

    -----

  • 8. Data: 2024-08-23 20:49:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Aug 2024 21:36:09 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Może tfurcy byli nadgorliwi, następnym razem spróbuję z innym bankiem.

    Albo masz np za mało RAM i otwarcie przeglądarki zamyka inne aplikacje
    w tle.
    Do sprawdzenia nie trzeba nawet blika - otwórz apke, zaloguj sie,
    przeskocz do przeglądarki, otwórz stronę, przeskocz do apki - nadal
    zalogowana?

    J.