eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zmienic bank walutowego kr.hip. i uciec od 2 przewalutowan?Jak zmienic bank walutowego kr.hip. i uciec od 2 przewalutowan?
  • Data: 2005-09-02 18:54:59
    Temat: Jak zmienic bank walutowego kr.hip. i uciec od 2 przewalutowan?
    Od: "romek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chcialbym przeniesc kr.hipoteczny (CHF) do Millenium, troche mnie irytuje
    prespektywa 2 przewalutowan (bank A wyplaci mi PLN po kursie kupna waluty,
    wysle do Banku B a ten przewalutuje na walute po kusie sprzedazy- trace
    ok.4%). Czy komus udalo sie zmienic kredyt walutowy - niekoniecznie w
    Millenium - w jeden z 2 sposobow.
    1. Bank A (Millenium) wyplacil do Banku B od razu walute.
    2. Wynegocjowal pierwsze przewalutowanie po kursie tabelowym (ok Bank musi
    zarobic) a potem zrobil drugie przewalutowanie np. po kursie srodka tabeli
    albo innym negocjowanym i wyslal do Banku B walute.

    Czy to prawda,ze Millenium nie moze dokonac takich transakcji - troche nie
    chce mi sie wierzyc, ze to jest niemozliwe. Moze ktos wie gdzie zadzwonic do
    kompetentnej osoby w Millenium, jakis regionalny oddzial albo departament
    kredytow hipotecznych czy cos ?

    Z gory dzieki