  • 1. Data: 2004-08-25 21:15:41
    Temat: Jak zwykle pko...
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    http://tinyurl.com/4zvdm

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2004-08-25 21:26:54
    Temat: Re: Jak zwykle pko...
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > http://tinyurl.com/4zvdm

    a ja powiem, że jak zwykle Super Express i tania sensacja.

    a propos tematu to nie pko - tylko warunki ubezpieczycieli odnośnie polis na
    życie.

    a pisanie że bank "nie chciał od niego przyjąć pieniędzy !" potwierdza styl
    retoryki SE.
    Jest na pewno cała masa innych lokat w pko gdzie mógł złożyć swoje
    pieniądze, tyle że bez polisy na życie

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-08-25 21:38:44
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > a pisanie że bank "nie chciał od niego przyjąć pieniędzy !" potwierdza
    styl
    > retoryki SE.

    Pomijajac powyzsze to imho przy kredycie rozumiem ze moga sie przy danym
    wieku nie zgodzic... Ale przy lokacie? Na sile komus wciskac ubezpieczenie?
    Oczywiscie pewnie nalezy podpisac papierki, ze sie udostepnia dane osobowe
    ubezpieczycielowi itp - ktory sobie buduje ladna baze klientow. Oczywiscie -
    bank robi promocje wiec sobie moze stawiac warunki...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2004-08-25 23:13:14
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > Pomijajac powyzsze to imho przy kredycie rozumiem ze moga sie przy danym
    > wieku nie zgodzic... Ale przy lokacie? Na sile komus wciskac
    ubezpieczenie?

    poprostu taki jest to produkt w ofercie banku : połączenie lokaty z
    ubezpieczeniem,

    jest cała reszta zwykłych lokat w tym banku gdzie ci nikt nie wciska
    ubezpieczenia na siłę

    pozdrawiam