  • 11. Data: 2010-07-19 12:31:32
    Temat: Re: Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Feniks" <s...@n...jest> wrote in message
    news:4c443439$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...
    > ale za bilety lotnicze ??? jakos nie za bardzo mi to szlo ;)

    Bo karty debetowe moga byc zablokowane na transakcjie zagraniczne, przez
    banki w polsce.
    Dowiedz sie w banku, dzwoniac czy taka karta debetowa nie jest zablokowana.
    Byla na ten temat dyskujsa szersza pare watkow nizej. Jak sie okazuje naddal
    wiele kart jest blokowanych na takie transakcjie w Polsce.
    Karta prepayd jest dobra bo nie ma oplaty w RyanAir (czasowo!) ale tez
    kosztuje utrzymanie takiej karty i nie wiem, czy to nie wyjdzie na to
    samo... lub niewiele taniej.
    Najlepsza jest kredytowka, ale napisales na poczatek, ze zaden kredyt cie
    nie interesuje...

  • 12. Data: 2010-07-19 14:48:12
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    > Interesuje mnie karta kredytowa ( a moze jakas debetowka tez sie da ?? ) tylko
    > i wylacznie w celu dokonywania zakupow biletow
    > (tanie linie lotnicze, busy miedzynardowe itd.) Nie chce zadnego kredytu ani
    > wydawania kasy ponad to co mam na koncie :)
    > Chce zeby bylo to jak najbardziej uniwersalne rozwiazanie (bezproblemowe
    > zakupy) oraz w miare tanie w utrzymaniu oraz prowizjach (przewalutowywaniu
    > itd.)

    wirecard