  • 21. Data: 2010-12-21 08:16:04
    Temat: Re: Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To podsumowując, skoro nie ma godnej uwagi wypukłej debetówki, wybór zawęża
    się do KK Citi i KIS. Jakie są ich wady/zalety, na jakie "haczyki" trzeba
    zwrócić uwagę?

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2010-12-21 10:40:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 21:19:20 +0100, noname napisał(a):

    > To znaczy, ze nie znacie polskiego prawa. BTE to bardzo niebezpieczny
    > instrument. Bank twierdzi, ze masz wobec niego 100 tys. dlugu, sad
    > nadaje klauzule wykonalnosci blyskawicznie i ty nie masz 100 tys. a
    > dopiero po kilku latach dochodzisz sie z bankiem i byc moze wygrywasz,
    > ze roszczenie bylo bezsasadne.
    >
    > Sad nadajac klauzule wykonalnosci do BTE nie bada w zaden sposob czy
    > roszczenie jest zasadne.
    >
    > Wystarczy wpisac w googlach sygma bank, by zobaczyc co ten bank robil z
    > klientami (ktorzy splacili swoje kredyty), by zrozumiec dlaczego wysoka
> [...]

    Tak jak już napisał MarekZ. Bank sobie nie może z kapelusza tych 100k pln
    czy też miliona wyciągnąć tylko musi być to realny udokumentowany dług.
    Jeżeli ktoś taki robi to na pewno nie po to żeby go później przy pomocy
    BTE oddawać a zwykły klient może w drodze przeciągnięć i kart za monity
    uzbierać góra kilka set pln albo te kilka tysięcy ale nie więcej.

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2010-12-21 10:43:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 08:16:04 +0000, napisał(a):

    > To podsumowując, skoro nie ma godnej uwagi wypukłej debetówki, wybór
    > zawęża się do KK Citi i KIS. Jakie są ich wady/zalety, na jakie
    > "haczyki" trzeba zwrócić uwagę?

    Jeżeli będziesz płacił tylko w Polsce to nie ma większej różnicy. No Citi
    jest znane z dobrego podejścia do reklamacji i jest dosyć elastyczne.
    Znowu na KIS np ostatnio pojawiła się promocja cashback 1% także KIS jest
    jakby bardziej rozwojowe i może się coś przy nim jeszcze pojawić
    ciekawego.

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2010-12-21 13:41:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Gru, 16:10, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Bezp atna na zawsze.http://www.online.citibank.pl/page.do?content
    =k_karta_jubileuszowa

    Ciekawe. Czy Citibank ma zwyczaj zamykania nieużywanych przez kilka
    miesięcy kart?

  • 25. Data: 2010-12-21 15:33:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Krzysiek <k...@o...pl> dared to write:

    =k_karta_jubileuszowa

    > Ciekawe. Czy Citibank ma zwyczaj zamykania nieużywanych przez kilka
    > miesięcy kart?

    Nie. Nawet po ponad roku nieużywania. Z obserwacji własnych.

    k.

  • 26. Data: 2010-12-21 17:51:44
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-12-21 11:40, xbartx pisze:

> [...]
    > BTE oddawać a zwykły klient może w drodze przeciągnięć i kart za monity
    > uzbierać góra kilka set pln albo te kilka tysięcy ale nie więcej.

    I uważacie że banki nie robią błędów i że wyjaśnianie im że nie
    jesteście wielbłądem to takie fajne jest?
    Parę lat temu PKO BP odbiła szajba i ubzdurało mu się że jestem
    mu winien pieniądze. Nasłało na mnie windykatora Ultimo.
    Dla niedowiarków - nadal mam najpierw pisma z żądaniem pieniędzy
    od Ultimo, a na końcu pisemko z PKO BP typu: popier... się nam.
    Naprawdę polecam - kontakty z bandą zarozumiałych dupków, którzy
    będą was mieli za oszusta.

  • 27. Data: 2010-12-21 19:05:21
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-21 14:41, Krzysiek pisze:
    > Ciekawe. Czy Citibank ma zwyczaj zamykania nieużywanych przez kilka
    > miesięcy kart?

    Wręcz przeciwnie. Sypią promocjami jak z rękawa dla nieużywających kart.
    Głównie cashback dość wysoki.

    --
    Raf

  • 28. Data: 2010-12-21 20:27:29
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Wręcz przeciwnie. Sypią promocjami jak z rękawa dla nieużywających kart.
    > Głównie cashback dość wysoki.

    I paradoksalnie: czym mniejsze uzycie karty tym szybciej i chętniej podnoszą
    limit.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 29. Data: 2010-12-21 22:48:45
    Od: noname <n...@n...pl>

    > Zresztą tak czy inaczej przed BTE można się bronić zażalając się na
    > nadanie klauzuli wykonalności oraz w drodze powództwa
    > przeciwegzekucyjnego, więc domniemany dłużnik wcale nie jest bezbronny.

    Dyskusyjna sprawa, jedni twierdza, ze mozliwe, inni, ze nie.

    Zawsze lepiej niech bank dowodzi swoich racji, niz ty, ze nie jestes
    zyrafa. Moim zdaniem BTE nie powinien w ogole istniec, a bank powinien
    pozywac dluznika do sadu, tak jak np. zwykla firma.

  • 30. Data: 2010-12-21 22:51:36
    Od: noname <n...@n...pl>

> [...]
    > BTE oddawać a zwykły klient może w drodze przeciągnięć i kart za monity
    > uzbierać góra kilka set pln albo te kilka tysięcy ale nie więcej.

    a jesli bank stwierdzi, ze klient mial limit 50 tys. zl i kupil karta
    samochod?