  • 1. Data: 2004-10-03 10:58:43
    Temat: Jaka najlepsza lokata walutowa ?
    Od: "macko.b" <m...@w...pEEl>

    Witam,niedawno wrocilem z USA i niestety dolar bardzo slabo stoi wiec
    zastanawiam sie nad jakas lokata walutowa na okres 3 lub 6 miesiecy.Jaka
    Waszym zdaniem bedzie najkorzystniejsza i w jakim banku? Dziekuje za opinie
    i pomoc-pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-04 12:36:49
    Temat: Re: Jaka najlepsza lokata walutowa ?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Rzuć monetą.
    Oszczędzisz na szympansie.
    JaC

  • 3. Data: 2004-10-04 16:49:58
    Od: "macko.b" <m...@w...pEEl>

    Niedawno wrocilem z USA i chcialem gdzies "przechowac" pieniadze do czasu az
    dolar troche przynajmniej podkoczy wiec z tad moje pytanie ktora polecacie
    lokate walutowa na okrs 3 lub 6 miesiecy.Dziekuje-pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-10-04 17:12:35
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Aaaa, to trzeba było tak od razu pisać :-))
    Podziel swoje pieniążki na kilkanaście banków, uwzględniając wysokość gwarancji
    wypłacalności wkładów...
    Ktoś przypomni ile to na dziś dokładnie?