  • 21. Data: 2007-11-08 21:03:25
    Temat: Re: Jaka najprostsza karta krtedytowa?
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    news:fgvsr5$65e$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sanctum Officium"

    > faktycznie, ale kiedys tak się właśnie nazywała - teraz widać zmienili
    >
    > zawsze jak placisz za granicą to z karty zdejmują złotowki
    > - myslę, że internetowe płatności jeśli już są możliwe to zagraniczne
    > również
    > *** blad ***

    Może teraz wydawane karty na to nie pozwalają?

    MK

  • 22. Data: 2007-11-08 21:09:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 22:03, "Sanctum Officium" <b...@b...bla> wrote:

    > Może teraz wydawane karty na to nie pozwalają?

    Sadze, ze raczej pracownica odniosla sie do rachunku walutowego, z
    ktorego platnosc schodzi bez przewalutowienia.
    No i w efekcie sprzedala ci produkt od ktorego ma prowizje :)

  • 23. Data: 2007-11-08 21:19:25
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    ktorego platnosc schodzi bez przewalutowienia.
    No i w efekcie sprzedala ci produkt od ktorego ma prowizje :)

    Powiedziała, że nie już tych kart. Jak przypuszczam, były to karty wydawane
    "na poczekaniu". Zamówiłem w promocji jakś inną kartę. Nie wiem jaką, nie
    znam się za bardzo na usugach bankowych ;-)

    Wpierw poszedłem do różnych banków i popytałem o karty, które proponowali
    dyskutanci w tym wątku. W ING powiedziałem o eKarcie. Ale ich nie było. Więc
    powiedziełem, że potrzebuję czegoś, co umożliwi płacenie w zagranicznych
    sklepach internetowych. No i miła pani poleciła jakąś kartę, którą zamówiłem
    na promocyjnych warunkach.

    MK

  • 24. Data: 2007-11-08 21:25:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 22:19, "Sanctum Officium" <b...@b...bla> wrote:
> [...]
    > sklepach internetowych. No i miła pani poleciła jakąś kartę, którą zamówiłem

    W ING chyba nigdy nie bylo eKrat - tam maja karte visa przedplacona.

    No ale dali ci jakas KK to tez sie przyda - tylko dokladnie zapoznaj
    sie z TOiP, zebys potem nie mial niespodzianek,

    Tu masz takie ich porownanie, odszukaj na nim swoja karte
    i przeanalizuj co robic, zeby placic za nia jak najmniej

    http://www3.ingbank.pl:80/u235/navi/38392

  • 25. Data: 2007-11-08 21:35:55
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    Tu masz takie ich porownanie, odszukaj na nim swoja karte
    i przeanalizuj co robic, zeby placic za nia jak najmniej

    Zamówiłem tą pierwszą od lewej. Tą mi zaproponowali, bo była w promocji.

    MK

  • 26. Data: 2007-11-08 21:40:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 22:35, "Sanctum Officium" <b...@b...bla> wrote:

    > Zamówiłem tą pierwszą od lewej. Tą mi zaproponowali, bo była w promocji.

    Sprawdz, czy nie ma jakis platnych ubezpieczen dodatkowych do
    wylaczenia, no i:
    http://www3.ingbank.pl:80/u235/navi/36012
    Klienci, którzy nie wykonają wymaganego poziomu transakcji
    bezgotówkowych poniosą koszt ,,opłaty aktywizującej" wynoszącej:

    50 zł posiadając kartę kredytową VISA Classic / MasterCard

    Opłata aktywizująca pobierana po trzech miesiącach od dnia pierwszej
    aktywacji karty głównej jest pobierana wyłącznie od głównych kart
    kredytowych.

  • 27. Data: 2007-11-08 21:44:40
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .com...
> [...]

    Opłata aktywizująca pobierana po trzech miesiącach od dnia pierwszej
    aktywacji karty głównej jest pobierana wyłącznie od głównych kart

    Wiem o tym. Mam już dosyć niemożności kupowania za granicą i muszę wyrobić
    kartę płatniczą.

    MK