  • 11. Data: 2008-01-05 13:31:55
    Temat: Re: Jaki bank - alternatywa dla ING
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sat, 5 Jan 2008 13:41:46 +0100, LW napisał(a):

    > Po prostu chcialem Ci dac probke stylu w ktorym sam napisales posta do
    > goscia ktory zadal pytanie,

    Tyle że uwaga WAM-a, choć uszczypliwa, była żartobliwa. Twoja to już zwykła
    chamówa.

    > zwlaszcza ze nie miales nic do
    > powiedzenia w kwestii
    > ktorej byla poruszona w pytaniu.

    Owszem, miał. Uświadomił fatriksowi, że jeśli chce mieć podany na tacy bank
    z bankomatami w swoim pobliżu, nie obejdzie się bez podania miejsca
    zamieszkania.

    AK

  • 12. Data: 2008-01-05 16:29:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    fatrix napisał(a):
    > Póki co podoba mi się bank pocztowy. A co jeszzce jest godne sprawdzenia?

    Citibank. Konto CitiDirect.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-01-05 17:11:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    fatrix pisze:
    > Witam,
    >
    > Z racji tego, że ING podnosi opłaty (zamiast 6+2 będę płacił 7+4)
    > zastanawiam się nad zmianą banku.
    >
    > Potrzebny mi bank, gdzie opłata za prowadzenie jest najmniejsza
    > (Inteligo i mbank odpadają), ponadto obsługa karty też musi być tania.
    > Dobrze by było, żebym miał choć jeden bankomat w pobliżu. Przelewów nie
    > robie wogóle, żadne inne udogodnienia nie są mi potrzebne.
    >
    > Póki co podoba mi się bank pocztowy. A co jeszzce jest godne sprawdzenia?

    Od poniedzialku bedzie nowe konto interntowej - z niego moze koszystaj :)

  • 14. Data: 2008-01-06 06:45:07
    Od: Paul_Nitze <a...@g...com>

    "Z racji tego, że ING podnosi opłaty"

    A podnosi?

  • 15. Data: 2008-01-06 07:59:39
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Paul_Nitze" <a...@g...com> napisał

    > A podnosi?

    Tak, od 28 stycznia

    I nawet nie dostarczyli nowej TOiP tylko info na wyciągu, że będzie zmiana.

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 16. Data: 2008-01-07 19:32:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "fatrix" flq207$73t$...@n...news.tpi.pl

    > I nawet nie dostarczyli nowej TOiP tylko info na wyciągu, że będzie zmiana.

    Kiedyś Śląski znienacka wprowadził opłaty za przelewy internetowe.
    Informację zamieścił na... ...ścianie w banku. :) (no i po fakcie na wyciągach)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 17. Data: 2008-01-07 19:34:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LW" flngk4$cg7$...@i...gazeta.pl

    > Nie ze sie czepiam ale musisz sie odreagowywać na grupie ? Żona Ci nie dała?

    Nie odreagowywał. Zauważył żartobliwie, że warto podać miejsce zamieszkania.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 18. Data: 2008-01-07 21:01:02
    Od: Dobek <d...@g...com>

    On 5 Sty, 18:11, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > Od poniedzialku bedzie nowe konto interntowej - z niego moze koszystaj :)

    I faktycznie ;-)

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50998

    --
    Pzdr