  • 11. Data: 2009-03-28 21:03:33
    Temat: Re: Jaki bank dla kobiety po 60.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "kk" <

    > nordea jest ok, tylko nie ma oddziału w miejscowości która mnie
    > interesuje. ale dzięki za tip.

    jest Polbank a nie ma Nordei - sprawdz, bo ostatnio otworzyła tyle
    oddzialów,
    że ciągle się na jakieś nowe napotykam
    *** blad ***

  • 12. Data: 2009-03-29 16:35:31
    Od: k...@o...pl

    On 28 Mar, 21:12, kk <d...@t...pl> wrote:

    > W polbanku może nie rośnie to przez noc, a raczej określa się kwotę
    > która ma być dostępna do wypłaty w każdym momencie a reszta procentuje.
    acha..czyli mowa o przelewie automatycznym z oszczednosciowego na
    gotowkowy czy jakos tak.
    Nie wiem czy teraz ma to sens skoro do oszczednosciowego tez mozna
    podpiac karte.

  • 13. Data: 2009-03-30 10:10:45
    Od: Ra <a...@a...com>

    k...@g...pl pisze:

> [...]
    > do Pocztowego.
    > Zalety: konto Nestor, opłata 5 zł za prowadzenie rachunku, przelewy z
    > rachunku bezpłatne z datą przyszłą. Wypłaty gotówki na każdej poczcie.
    > Do konta wydawana jest Visa Electron. Przy płatnościach powyżej 500zł
    > miesięcznie, bank nie pobiera opłaty miesięcznej. Do rachunku
    > dołączony jest pakiet assistance, z którego się już korzystało -
    > wezwanie wizyty lekarskiej do domu. Nisko oprocentowany limit
    > kredytowy, bo zdaje się około 12%. Proste zakładanie lokat nieźle
    > oprocentowanych, rachunek oszczędzający. To tak w skrócie.
    a ile wynosi czas wypłaty gotówki ? bo mi nie zdarzyło się stać w
    kolejce mniej godzinę

  • 14. Data: 2009-03-30 10:27:54
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 12:10, Ra <a...@a...com> wrote:

    > a ile wynosi czas wypłaty gotówki ? bo mi nie zdarzyło się stać w
    > kolejce mniej godzinę

    To chyba zalezy od placowki.
    Na mojej "lokalnej" poczcie wydzielili pomieszczenie na "bank
    pocztowy" i w srodku nudzi sie panienka, co jakis czas wychodzac i
    proponujac ludziom z kolejki , ze wplaty i wyplaty pieniezne to
    zaprasza do siebie.

    Gdzie indziej zapewne nie ma tak rozowo i kazda z pan jest
    rownoczesnei bankiem pocztowym.