eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank oferuje kredyt hip. dla studenta (chodzi o student kwadrat). › Jaki bank oferuje kredyt hip. dla studenta (chodzi o student kwadrat).
    From: _stefan <p...@g...wytnij.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jaki bank oferuje kredyt hip. dla studenta (chodzi o student kwadrat).
    Date: Tue, 23 Jan 2007 18:17:02 +0100

    Witajcie!

    Dzisiaj w radiu słyszałem, że jeden z banków w Polsce oferuje kredyt
    hipoteczny dla studentów. W internecie znalazłem stronkę
    www.studentkwadrat.pl na której rzeczywiście są wypisane warunki takowego
    kredytu, ale nie jest napisane który to bank... Po kliknięciu na wniosek o
    kredyt wyskakuje stronka na której można przeczytać, że to poprzez Open
    Finance jest załatwiane. Ja chcę się dowiedzieć który bank to oferuje, nie
    mam ochoty załatwiać to przez OpenFinance.

    pozdr