  • 1. Data: 2005-11-07 15:06:29
    Temat: Jaki bank zagraniczny wybrac?
    Od: "jarr" <m...@o...pl>

    Czy ktos z was ma konto w zagranicznym banku?
    Jesli tak, to dajcie jakis adres internetowy.
    Czy mozna w ogole zalozyc w Polsce konto przez internet w takim banku?
    pozdr

  • 2. Data: 2005-11-07 15:31:17
    Temat: Re: Jaki bank zagraniczny wybrac?
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > Czy ktos z was ma konto w zagranicznym banku?
    > Jesli tak, to dajcie jakis adres internetowy.
    > Czy mozna w ogole zalozyc w Polsce konto przez internet w takim banku?
    > pozdr

    Nie wiem czy dalej jest to aktualne, ale Polacy moga zakladac konta za granica
    tylko w krajach UE, a gdzie indziej, to tylko jak jestes dylpomata, studentem,
    pracownikiem w delegacji, stalym rezydentem lub obywatelem drugiego panstwa.

    W Citibank UK mozna otworzyc z Polski. Nie znam innych.

  • 3. Data: 2005-11-07 16:14:23
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    www.openbank.es

    > Czy mozna w ogole zalozyc w Polsce konto przez internet w takim banku?

    mozna

  • 4. Data: 2005-11-07 16:27:01
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    A dadzą kartę debetową umożliwiającą zakupy przez internet ?

  • 5. Data: 2005-11-07 16:30:55
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    >A dadzą kartę debetową umożliwiającą zakupy przez internet ?

    Tak, mastercard (wypukla), bezplatnie.

  • 6. Data: 2005-11-07 17:37:26
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@s...com>

    "kubakj" <k...@g...pl> wrote in message
    > obywatelem drugiego panstwa. W Citibank UK mozna otworzyc z Polski. Nie
    Oferta fajna ale warunki poczatkowe mnie przerastaja :(
    --
    lacze pozdrowienia / best regards
    Tomasz

  • 7. Data: 2005-11-07 18:05:47
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > www.openbank.es

    > mozna

    A obsluga po angielsku? Bo nie kazdy zna estonski.

  • 8. Data: 2005-11-07 18:14:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    kubakj wrote:
    [...]

    > A obsluga po angielsku? Bo nie kazdy zna estonski.

    Eee, a to nie jest hiszpania ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2005-11-07 18:16:23
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > A obsluga po angielsku? Bo nie kazdy zna estonski.

    To akurat jest hiszpanski. Obslugi po angielsku chyba nie ma.

  • 10. Data: 2005-11-07 18:26:51
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > To akurat jest hiszpanski. Obslugi po angielsku chyba nie ma.

    hehe. 3 rok nauki hiszpanskiego :P nie zajrzalem na storne, tylko myslalem, ze
    po domenie to estonia, a to spain :P