  • 11. Data: 2002-03-05 09:31:31
    Temat: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > - stala, miesieczna ryczaltowa oplata w ramach ktorej mam:
    > bezplatne przelewy (i sensowne podejscie do III Elixiru),
    max 7 zet za przelewy darmowe przez sieć i telefon

    > dostep przez Internet (wydajny !),
    hmmm wystarczający

    > wyciagi papierowe raz w miesiacu,

    > - oddzialy marmurowe (w celu wyplat wiekszej gotowki i wplat w kasie),
    są.. opłata za wypłąte 2 zeta

    > - duzo wlasnych bezprowizyjnych bankomatow,
    zależy od regionu

    > - oprocentowanie obojetne,
    :)

    > - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),
    VE za 10 zet

    LUKAS EKONTO pro

    (*Stosować z mBankiem jakoskarbonka do Euronetów*)

  • 12. Data: 2002-03-05 10:45:04
    Od: Tomasz Likus <o...@p...gazeta.pl>

    Dave wrote:

> [...]
    > - oprocentowanie obojetne,
    > - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),

    rozwazam to samo (rezygnacja z bsk). dodatkowo dla mnie wazna jest
    jeszcze karta wypukla i limit zadluzenia. ze wstepnego rozeznania wyszlo
    mi lukas e-konto pro za 7 zl miesiecznie (darmowe kk visa, ve, oplaty za
    przelewy, wyciagi, token, bankomaty bzwbk). tylko nie wiem jak jest z
    trzecia sesja elixiru w lukasie.

    --
    pozdrawiam,
    omasz

  • 13. Data: 2002-03-05 11:52:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> napisał w wiadomości

    > lacznie z poprawnym ksiegowaniem przychodzacej III sesji ?

    Tak

    > czyli juz 11zl/mc...

    W mojej matematyce tez 9+2=11
    ;-))
    Przez dwa lata to 10+24*11=274zl czyli 11,42zl oplat miesiecznie z karta VE

    > troche mnie odstrasza fakt ze to PKO BP na sama mysl o staniu w ogromnych
    > kolejkach...

    Wybierz sobie jakas nowa ekspozyture na miejsce kontaktu. Zero kolejek.
    Zreszta tylko raz bedzie ci potrzebna.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2002-03-05 12:02:57
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Przez dwa lata to 10+24*11=274zl czyli 11,42zl oplat miesiecznie z karta
    VE

    VE jest w cenie ?

    > Wybierz sobie jakas nowa ekspozyture na miejsce kontaktu. Zero kolejek.
    > Zreszta tylko raz bedzie ci potrzebna.

    oj nie tylko - wplata w kasie, wieksza wyplata (a moze VE nie ma limitu
    dziennego ?), odbior kart...
    Z tego co widzialem to w kazdej, takze nowej placowce szybko robia sie
    kolejki...

    D.

  • 15. Data: 2002-03-05 13:10:43
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi lukas e-konto pro za 7 zl miesiecznie (darmowe kk visa, ve, oplaty za
    > przelewy, wyciagi, token, bankomaty bzwbk). tylko nie wiem jak jest z

    ...i bankomatów co kot napłakał (przynajmniej na południu PL)
    W Bielsku jest zaledwie jeden a Śląskich naliczyłem się 13...
    A jedyny oddział... w sklepie spożywczym!
    Dzięki :(
    PS

  • 16. Data: 2002-03-05 13:15:42
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > ...i bankomatów co kot napłakał (przynajmniej na południu PL)
    > W Bielsku jest zaledwie jeden a Śląskich naliczyłem się 13...
    Dlatego dodatkowo korzystam z Maestro BSK Przedplaconej - imho bardzo dobre
    rozwiazanie za 5pln.

    > A jedyny oddział... w sklepie spożywczym!
    W sklepie spozywczym? Nie przesadzaj bo sobie ludzie cos pomysla :))) Ze
    jest w domu handlowym na przeciwko stoiska spozywczego to sie zgadza. Mi to
    nie przeszkadza. Za to bardzo sobie chwale godziny otwarcia (czego nie
    moglem powiedziec o BSK, gdzie mialem konto wczesniej).

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 17. Data: 2002-03-05 13:27:58
    Temat: Odp: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > W Bielsku jest zaledwie jeden a Śląskich naliczyłem się 13...
    > A jedyny oddział... w sklepie spożywczym!

    Wcale nie w sklepie spożywczym , tylko w domu towarowym :).
    I jaki oryginalny - ma tylko dwie ściany ( obsługa odbywa się tuż obok
    ludzi wchodzacych do sklepu - bez żadnej osłony, nie mówiąc o
    - bardzo dobre warunki do operowania swoimi pieniędzmi , nie ma
    co !

    pozdr.eha

  • 18. Data: 2002-03-05 13:46:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Jesli chcesz papierowe przelewy, to e-konto pro w Lukasie zamiast e-konta,
    > ale to juz jest platne 7pln/mies badz srednie saldo min 5000. Calkowity

    Masz na myśli papierowe potwierdzenia każdego przelewu? Takie coś ma BSK
    (załączniki) i nigdzie indziej tego nie mogę znaleźć...

    Piotr Czyżewski

  • 19. Data: 2002-03-05 13:51:06
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > Masz na myśli papierowe potwierdzenia każdego przelewu? Takie coś ma BSK
    > (załączniki) i nigdzie indziej tego nie mogę znaleźć...
    1plz w Lukasie. Nie wiem co przysylaja z wyciagami, bo ich nie mam (nie sa
    mi potrzebne). Jak bede potrzebowal potwierdzenia to sie przespaceruje do
    oddzialu (ale jak czesto cos takiego jest potrzebne???).

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 20. Data: 2002-03-05 13:53:03
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Też się zastanawiam nad rezygnacją z BSK.
    Co powiecie o Citi Konto (..One)?
    Z oficjalnych wiadomości wynika, że:
    musisz mieć saldo >2500 (15k)
    Prowadzenie free (free)
    Maestro free (24 PLN!)
    Euronet i swoje bankomaty (również za granicą) free (free)
    inne (również za granicą)4PLN (4PLN)
    Wyciągi papierowe
    i wielki minus
    telefon free (3PLN/mieś!)poza tym płatny /801 3
    no i słabe % (chodzi o lokaty - bo trzeba zamrozić kasę, inaczej opłaty)
    PS