  • 11. Data: 2002-10-07 08:31:36
    Temat: Re: Jaki e-bank polecacie ?? (specyficzna potrzeba)
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej Przybos" <m...@i...com> napisał w wiadomości
    news:anq6if$sg3$1@korweta.task.gda.pl...
    > Szukam wiec konta elektronicznego w ktorym mozna by sie latwo poruszac w
    > wsrod takiej ilosci przelewow, przydalaby sie np. mozliwosc zbiorczego
    > wydruku (lub eksportu do pliku) za jakis okres przeprowadzonych na koncie
    > operacji z danymi szczegolowymi kto, kiedy i ile. Przegladalem troche
    wersji

    Jeśli typowy program księgowy typu "Home Cash" Ci nie pasuje, to pozostaje
    dowolny bank z Internetem,
    "opluty" Windows z OE, i stosowanie kopiuj/wklej

    Dość dobre treści na wyciągach mają takie banki jak ING BSK i PKO BP.
    Z wielu treści niektórych banków niewiele się dowiesz.

  • 12. Data: 2002-10-07 15:34:25
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Maciej Przybos pisze:
> [...]
    >wydruku (lub eksportu do pliku) za jakis okres przeprowadzonych na koncie
    >operacji z danymi szczegolowymi kto, kiedy i ile.

    Twoje wymagania spełnia w 100% Inteligo. Jest tam możliwość filtrowania
    operacji według daty, rodzaju (przelew przychodzący, wychodzący ...),
    można też wydrukować bądz zapisać do pliku wynik filtrowania. Można też
    założyć max. 100 subkont w ramach jednego rachunku.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 13. Data: 2002-10-10 05:18:39
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

> [...]
    > można też wydrukować bądz zapisać do pliku wynik filtrowania. Można też
    > założyć max. 100 subkont w ramach jednego rachunku.
    A gdzie jest mozliwosc eksportu ??

    Widze mozliwosc zapisu do pdf, ale to ciezko wykozystac ?

    Maciej

  • 14. Data: 2002-10-10 08:18:54
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Oct 2002 07:18:39 +0200, "Maciej Przybos"
    <m...@i...com> wrote:

    >Widze mozliwosc zapisu do pdf, ale to ciezko wykozystac ?

    Dlaczego ciężko?

    Przecież to najwygodniejszy sposób. Pliki zajmują mało miejsca, możesz
    je otwierać i na Mac'u, i na PC-ecie - sam "mniód" :) Acrobat Reader
    to darmowy program, a do tego od jakieoś czasu jest już dostępna
    polska wersja językowa.

    Dla niektórych minusem może okazać się fakt, że Inteligo zostało
    przejęte przez PKO BP. A i jeszcze jedno, jak na moje potrzeby,
    Inteligo jest troche za drogie. Dlatego przeniosłem firmowy rachunek
    do mBanku.

    Biorąc pod uwagę Twoje wymagania, myślę że Inteligo powinno spełniać
    je w 100%. No, może w 99%, wszak idealnych rozwiązań nie ma :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller & P.G.K. GraF|X Studio

  • 15. Data: 2002-10-10 11:43:46
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

> [...]
    > je otwierać i na Mac'u, i na PC-ecie - sam "mniód" :) Acrobat Reader
    > to darmowy program, a do tego od jakieoś czasu jest już dostępna
    Problem w tym ze dane .pdf ciezko pozniej obrabiac.
    Gdyby to byl plik tekstowy - nie byloby problemu.

    Maciej

  • 16. Data: 2002-10-10 16:57:10
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Maciej Przybos pisze:
    >Problem w tym ze dane .pdf ciezko pozniej obrabiac.
    >Gdyby to byl plik tekstowy - nie byloby problemu.

    Adobe Acrobat Reader 5.0.5a CE ma możliwość eksportu z PDF do txt.

  • 17. Data: 2002-10-10 19:53:57
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

    > Adobe Acrobat Reader 5.0.5a CE ma możliwość eksportu z PDF do txt.
    To zmienia postac rzeczy :))

    MAciej