  • 1. Data: 2005-11-29 22:41:56
    Temat: Jaki przelew jest korzystniejszy z Niemiec czy z Polski ...
    Od: "Mieczysław" <m...@o...pl>

    Witam
    Chciałbym zapłacić za towar firmie w chinach (ok. 1k USD). Gotówke mam w
    domu w euro. Mam możliwość przelania pieniędzy z niemiec do chińskiego banku
    i pytanie czy wie ktoś jakie są opłaty za taki przelew? Czy lepsze dla mnie
    będzie zamiana euro na PLN i przelew z Polski do Chin? Próbowałem uzyskać
    takowych informacji na stonach banków niemieckich lecz nic konkretnego z
    tatąd się nie dowiedziałem.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-29 22:50:18
    Od: "Mieczysław" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyskać takowych informacji na stonach banków niemieckich lecz nic
    > konkretnego z tatąd się nie dowiedziałem.

    Jeszcze mam jedną możliwość zapłaty poprzez karte VISA, karta jest w
    złotówkach. Która forma zapłąty winna mnie najmniej kosztować?

  • 3. Data: 2005-11-29 23:04:44
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chciałbym zapłacić za towar firmie w chinach (ok. 1k USD). Gotówke mam w

    Zawsze NIemiecki bank jest lepszy od polskiego.

    jk

  • 4. Data: 2005-11-30 06:06:03
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Jeszcze mam jedną możliwość zapłaty poprzez karte VISA, karta jest w
    > złotówkach. Która forma zapłąty winna mnie najmniej kosztować?
    Wydaje mi sie, ze najlepiej bedzie karta. Byc moze kurs wymiany bedzie nieco
    gorszy, ale nie dojda ci oplaty za dokonanie przelewu (ktore w banku
    niemieckim maja szanse byc nieco nizsze niz w polskim) ani oplaty bankow
    posredniczacych i banku docelowego (ta wystapi niezaleznie od tego, skad
    zlecisz przelew).

  • 5. Data: 2005-12-03 17:07:11
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    > Zawsze NIemiecki bank jest lepszy od polskiego.

    co za bzdura. Nacjonalizm ?