  • 31. Data: 2005-06-01 16:40:11
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mało widziałeś. Takie wydają: mbank, BPH, PKO BP, Pekao. A i tak pewnie
    > jakis bank pominęłam.

    I co z tego wynika? ;-P
    Jest jakiś przymus ogladania płaskich kredytówek?
    Ja też takiej nie widziałem (czytaj: nie miałem w ręce)
    i jakoś wcale nie czuje się pokrzywdzony z tego powodu ;-)

  • 32. Data: 2005-06-01 16:45:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Ivan Matveyev napisał:

    > to zależy od banku jak to realizuje, papierek, karta wszystko jedno

    Nie, to zależy do czego Ci taka karta jest potrzebna. Do płacenia w
    Internecie jest inna a do płacenia w sklepach i Internecie inna. Np.
    taką eKARTĄ mBanku nie zapłacisz w zwykłym sklepie sklepie
    (http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html).

    K.

  • 33. Data: 2005-06-01 16:45:05
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    > CO dawał za darmo? Bo, że nie ekarty to na pewno :-)

    ja słyszałem że była przez pewien czas promocja i pewnie tak było

    > KOMU coś dajesz? Dociera do Ciebie różnica między dawaniem komuś
    > czegoś a płaceniem za usługę?

    geniuszu, weź to za pewnik że banki zarabiają na trzymaniu pieniędzy na
    koncie więc takie "usługi" moga być też darmowe, szczególnie że nie
    jest problemem dostać za darmo kartę visa electron

    > Weź i przeczytaj ofertę, zanim się zaczniesz się popisywać niewiedzą.
    > Hint: inteligo NIGDY nie wydawało karty wirtualnej. A co do Twojego
    > pierwszego postu - karta wirtualna oraz kredytowa oraz wypukła, to
    > TRZY różne rzeczy.

    To sobie zobacz co oferuje, może inaczej to się tylko nazywa ale już
    znalazłem, dają to 3 banki:PKO, mbank i multibank. NO przecież że te
    karty są dodatkiem do kart płaskich a nie innych. A czy inteligo czy
    pkobp to malutka różnica i nie ma co zwracać na nią uwagi. W sumie
    wiadomo że to ten sam bank

    > Uważam, że jesteś co najmniej naiwny, żeby nie powiedzieć śmieszny. I
    > jakież to kwoty trzymasz w tych bankach skoro masz problem z
    > zamrożeniem stówy w Inteligo?

    jak zwykle na grupach można sie pokłócić . Bardzo chcesz sie kłócić?
    Wracając do tematu uważam to za ździerstwo brać za prowadzenie konta,
    szczególnie że mbank jest w tej kwestii całkowicie darmowy i inne banki
    też się pewnie znajdą.

  • 34. Data: 2005-06-01 16:46:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Ivan Matveyev wrote:

    > ja słyszałem że była przez pewien czas promocja i pewnie tak było

    Żle słyszałeś.

    > geniuszu, weź to za pewnik że banki zarabiają na trzymaniu pieniędzy
    > na koncie więc takie "usługi" moga być też darmowe, szczególnie że nie
    > jest problemem dostać za darmo kartę visa electron

    Staaary, Ty się marnujesz! Ty powinieneś być doradcą ekonomicznym :-))) Na
    przykład Samoobrony :-)))

> [...]
    > karty są dodatkiem do kart płaskich a nie innych. A czy inteligo czy
    > pkobp to malutka różnica i nie ma co zwracać na nią uwagi. W sumie

    Wiesz co? Może zanim do reszty pokażesz publicznie, czego nie wiesz, to
    jednak postarasz się czegoś dowiedzieś? To nie boli. na początek
    www.pkobp.pl i www.inteligo.pl Aha! Uwaga! To może być TRUDNE! Pko Bp i
    Inteligo mają RÓŻNĄ ofertę.

> [...]
    > Wracając do tematu uważam to za ździerstwo brać za prowadzenie konta,
    > szczególnie że mbank jest w tej kwestii całkowicie darmowy i inne

    Kłócić? Jednak zwariowałeś :-))) Ja się nie kłócę, ja się śmieję :-)))
    Prawie sobie monitor zaplułam :-))) BTW - "w tej kwestii" mbank nie jest
    darmowy i nigdy nie był.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 35. Data: 2005-06-01 16:46:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Może uściślę :-) Co miało wynikać z tego, że ON nie widział :-))) Bo coś
    > pewnie miało, skoro to napisał :-)

    Oj, coś słabo dziś 'kontakcisz' ;-)
    Podzielił się swoim życiowym doświadczeniem,
    w dodatku była to nieomal dygresja, A Ty się
    upierasz, że coś z tego dla Ciebie musi wynikać,
    a guzik !;-)

  • 36. Data: 2005-06-01 16:48:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krystek wrote:

> [...]
    > Internecie jest inna a do płacenia w sklepach i Internecie inna. Np.
    > taką eKARTĄ mBanku nie zapłacisz w zwykłym sklepie sklepie

    ale właśnie o tym toczy się dyskusja, o kartach do płacenia w
    internecie, nie w sklepie.

  • 37. Data: 2005-06-01 16:48:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I co z tego wynika? ;-P

    W sumie nic :-))) Poza obaleniem przekonania, że kredytowa może być płaska i
    to nic dziwnego choćby witek ze Staszkiem takiej nie widzieli na oczy :-))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 38. Data: 2005-06-01 16:49:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ivan Matveyev wrote:
    > geniuszu, weź to za pewnik że banki zarabiają na trzymaniu pieniędzy
    > na koncie więc takie "usługi" moga być też darmowe, szczególnie że nie
    > jest problemem dostać za darmo kartę visa electron

    Alez oczywiscie. Ale na takich jak ty traca i to sporo. Skoro ciebie nie
    stac nawet na trzymanie 100 zl na stale na koncie (lub takie saldo
    miesieczne), to znacyz ze NIE JESTES klientem, ktory trzyma kase, a tylko
    przynosi kosztow.
    Jednym slowem chcesz wszystko za darmo nie placac nic. A takich klientow
    bankow nie chce. Wiec... Nie dziw sie, ze wszyscy sie z ciebie smieja.

    Zmusza cie ktos do posiadania konta?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 39. Data: 2005-06-01 16:50:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale właśnie o tym toczy się dyskusja, o kartach do płacenia w
    > internecie, nie w sklepie.

    Mają być jeszcze wypukłe, kredytowe i za darmo - zapomniałeś ? :-)))) I co
    ze sklepami, które istnieją wyłącznie w necie ;-))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 40. Data: 2005-06-01 16:50:26
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Ivan Matveyev napisał:

    > ja słyszałem że była przez pewien czas promocja i pewnie tak było

    W ciagu poprzedniego roku nie bylo.

    > geniuszu, weź to za pewnik że banki zarabiają na trzymaniu pieniędzy na
    > koncie więc takie "usługi" moga być też darmowe, szczególnie że nie
    > jest problemem dostać za darmo kartę visa electron

    Po 1 : przeciez nie chcesz trzymac na koncie nawet 100zl.
    Po 2 : idz tam gdzie wszystko bedziesz mial za darmo i gdzie nie
    bedziesz musial trzymac na koncie nawet 100zl (nie ma takiego miejsca).

> [...]
    > karty są dodatkiem do kart płaskich a nie innych. A czy inteligo czy
    > pkobp to malutka różnica i nie ma co zwracać na nią uwagi. W sumie

    Karta do zakupow w necie sluzy do tego na co wskazuje jej nazwa, VE jako
    jedna z nielicznych kart VE umozliwia zakupy w necie.

> [...]
    > Wracając do tematu uważam to za ździerstwo brać za prowadzenie konta,
    > szczególnie że mbank jest w tej kwestii całkowicie darmowy i inne banki

    Dlatego jedni wola byc w mBanku (gowniana obsluga), a inni wola byc w
    CitiGold albo w Aquariusie. Obsluga za 0zl, jest mniej wiecej na
    podobnym poziomie co suma jaka sie za nia placi (choc czasem za
    10zl/miesiecznie jest niewiele lepiej). Ale co do mBanku to ja jezeli
    musze cos tam zalatwic to zawsze napotykam problemy. Dlatego uzywam go
    glownie do Allegro itp. Trzymajac tam niewielkie sumy (na eMaxie +
    troche wiecej).

    --
    pozdrawiam
    Mithos