  • 11. Data: 2009-06-22 16:25:04
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Podlacze sie do watku, z dwoma pytaniami:

    1. Czy bankomat jakiejkolwiek firmy/banku wyplaca dziesieciozlotowki?

    2. Czy jakies umozliwiaja kilka transakcji "jednym ciagiem", bez
    koniecznosci ponownego wlozenia karty?

  • 12. Data: 2009-06-22 16:32:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 09:25:04 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

    > Podlacze sie do watku, z dwoma pytaniami:
    > 1. Czy bankomat jakiejkolwiek firmy/banku wyplaca dziesieciozlotowki?

    Pekao SA na pewno pozwalało (kiedyś mi wypłaciło 200zł w 10 :))

    > 2. Czy jakies umozliwiaja kilka transakcji "jednym ciagiem", bez
    > koniecznosci ponownego wlozenia karty?

    I tu chyba też Pekao (ale głowy nie dam).

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-06-22 16:38:56
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Dzieki!

    A czy mozna wyplacic tylko 10, czy jest minimum wyplaty > 10?

  • 14. Data: 2009-06-22 16:39:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    i.googlegroups.com

    > Podlacze sie do watku, z dwoma pytaniami:

    :)

    > 1. Czy bankomat jakiejkolwiek firmy/banku wyplaca dziesieciozlotowki?

    Na 100% BZ WBK - pod warunkiem, ze ludzie z nich tych 10 zlotówek nie
    powyplacali :)

    > 2. Czy jakies umozliwiaja kilka transakcji "jednym ciagiem", bez
    > koniecznosci ponownego wlozenia karty?

    Nie spotkalem sie :)

    PS.
    Pisales Ci juz, ze Europa jest piekna? :)

    Pozdrawiam serdecznie!

  • 15. Data: 2009-06-22 16:41:08
    Od: Michał <r...@x...cy>

    bradley.st pisze:
    > 1. Czy bankomat jakiejkolwiek firmy/banku wyplaca dziesieciozlotowki?

    Niegdyś BZWBK. Czy nadal nie wiem. Ostatni raz zdarzyło mi się otrzymać
    taki nominał chyba z rok temu.

    > 2. Czy jakies umozliwiaja kilka transakcji "jednym ciagiem", bez
    > koniecznosci ponownego wlozenia karty?

    Obawiam się, że żaden. Nie ma sensu zlecać z jednej karty dwóch wypłat
    gotówki, można od razu jedną sumaryczną. Zaś w przypadku usług (i ew.
    wypłaty) problemem jest koszyk i zarządzanie nim (ew. korekta części
    zamówienia, weryfikacja całości przed zakończeniem). Niby można, ale
    powstaje pewien problem.

    To się dopnę z pytaniem w temacie. Usługi realizowane w bankomatach
    (doładowania GSM, itp) zawsze są rozliczane jako bezgotówkowe?

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 16. Data: 2009-06-22 16:41:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    p.googlegroups.com

    > A czy mozna wyplacic tylko 10, czy jest minimum wyplaty > 10?

    BZ WBK daje ci mozliwosc wyplaty jednego banknotu o nominale 10 zl.

  • 17. Data: 2009-06-22 16:44:32
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 12:41, Michał <r...@x...cy> wrote:

    > Obawiam się, że żaden. Nie ma sensu zlecać z jednej karty dwóch wypłat
    > gotówki, można od razu jedną sumaryczną.

    Oj, zapewniam, ze w tym konkretnym przypadku jest! :) Bardzo wymierny
    finansowo sens. I im mniejszy nominal, tym wiecej tego sensu. :)

  • 18. Data: 2009-06-22 16:45:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 09:38:56 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

    > Dzieki!
    >
    > A czy mozna wyplacic tylko 10, czy jest minimum wyplaty > 10?

    Nie gwarantuje jak jest teraz (od paru miesięcy nie korzystam) ale kiedyś
    można było wypłacić 10zł.
    --
    Kojer

  • 19. Data: 2009-06-22 16:46:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1oc73$925$1@news.ds.pg.gda.pl

    > To się dopnę z pytaniem w temacie. Usługi realizowane w bankomatach
    > (doładowania GSM, itp) zawsze są rozliczane jako bezgotówkowe?

    TAK.

  • 20. Data: 2009-06-22 16:52:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 12:39, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Nie spotkalem sie :)

    Serio? Zawsze wypluwaja karte po transakcji? Nie ma opcji "Czy
    chcialbys cos jeszcze?"?
    Moze mi jeszcze powiesz, ze znaczkow pocztowych tez nie mozna w
    bankomacie kupic? ;)

    > PS.
    > Pisales Ci juz, ze Europa jest piekna? :)

    Cos wspominales, rzeczywiscie... ;)

    Tak mi sie przypomnial kolega z Alabamy, ktory pojechal na
    (pieciodniowy!) miesiac miodowy do Paryza (pierwszy raz poza USA!),
    zachlysnal sie i teraz wszystko jest: "Bo w Europie to...", "Bo Europa
    to...".
    Tak mi sie jakos skojarzylo... Nie wiem czemu... :p

    Tez pozdrawiam!