    From: Tony <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jakie konto oszczędnościowe oprócz mBank i Inteligo?
    Date: Mon, 8 Jan 2007 21:34:43 +0100

    Nadwyżki finansowe odkładam sobie na konto oszczędnościowe nie najgorzej
    oprocentowane w VW Bank, konto Plus. Niestety, nie doczytałem, że
    skorzystałem z promocji i aktualnie opłata za token: 36 zł rocznie
    powoduje, że czasem opłacałoby mi się bardziej trzymać pieniądze w
    skarpecie (nie licząc zdarzeń losowych) - token jest gratis, gdy mam też
    ROR w VW - a nie mam. Nie chcę mBank i Inteligo, bo tam już mam konta i by
    mi się one za bardzo rzucały mi w oczy gdy korzystam z tych banków na
    codzień.

    Szukam konta, które:
    - ma rozsądne odsetki (nie jak ROR)
    - ma dostęp przez Internet
    - nie ma opłat za prowadzenie i innych przy podstawowym korzystaniu, w tym
    za np. token etc.

    Nie przeszkadza mi, że:
    - tylko jedna wypłata w miesiącu jest bez prowizji
    - nie ma karty, której nie potrzebuję do tego konta

    Wygrzebałem:
    ING Otwarte Konto Oszczędnościowe
    Nordea Progres
    Kredyt Bank Konto Oszczędnościowe

    Na razie skłaniam się ku Bankowi Śląskiemu, ponieważ ma na dzień dobry
    najwyższe oprocentowanie: 3,50%

    Pytanie: czy rzeczywiście tylko wpłacając na konto każde z powyższych i
    sprawdzając sobie jego stan czy historię przez Internet będą one zupełnie
    bez opłat? Czy ewentualnie są jakieś inne interesujące konta tego typu?

    Będę wdzięczny za pomoc
    Pozdrawiam
    Bestseller