  • 1. Data: 2010-12-21 18:35:08
    Temat: Jakie macie metody łapania takich strzałów jak dziś ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Jedną jest oczywiście bycie na longu dopóki Fed drukuje,

    ale mi chodzi o coś innego. Z jednej strony chciałbym skrócić do niezbędnego
    minumum
    czas wystawienia na ryzyko a z drugiej zmaksymalizować zysk...

    george

  • 2. Data: 2010-12-21 21:32:18
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 19:35, george pisze:
> [...]
    > niezbędnego minumum
    > czas wystawienia na ryzyko a z drugiej zmaksymalizować zysk...

    Najlepiej chyba wziąć kredyt w CHF na 30 lat.

    (spoooko, pan Belka dwa tygodnie temu mówił, że PLN się będzie umacniać)

    J.