  • 1. Data: 2010-01-31 08:57:35
    Temat: Jakie sa najnizsze prowizje dla FW20 ?
    Od: "PM" <p...@o...pl>

    Jakie biuro maklerskie oferuje najniższe prowizje w handlu FW20 i ile one
    wynoszą ? Jest może ktoś, kto zabiera 3 zł lub poniżej ? A może jakaś
    zryczałtowana miesięczna prowizja i handel do woli bez opłat ?

  • 2. Data: 2010-01-31 18:40:42
    Temat: Re: Jakie sa najnizsze prowizje dla FW20 ?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie biuro maklerskie oferuje najniższe prowizje w handlu FW20 i ile one
    > wynoszą ? Jest może ktoś, kto zabiera 3 zł lub poniżej ? A może jakaś
    > zryczałtowana miesięczna prowizja i handel do woli bez opłat ?

    1zł!
    Wystarczy założyć dom maklerski z pełną brokerą - jeśli tylko dla siebie to
    powinieneś się zmieścić w 500.000zł. No i około 40-70k pln rocznie opłat za
    komunikację z GPW, więc musisz przliczyć czy przy Twoim obrocie jest to
    opłacalne. Aha, jeszcze potrzebujesz etaty dla maklerów i doradcy (myślę, że
    w 200k pln rocznie się zmieścisz) ;)

    Jesli szukasz "taniego" rynku (proporcja wartości kontraktu do prowizji), to
    weź DAXa lub DJa lub SP500. Ale oczywiście nie CFD a pełne kontrakty.

    Pzdr
    Dombrek

  • 3. Data: 2010-02-01 08:12:17
    Od: mylogi <m...@g...com>

    > 1zł!

    suma oplat do KDPW i GPW to 2,50
    plus oplaty okresowe do GPW kwartalne nie duze

    wiec zlotowka to abstrakcja

    mysle ze 4 pln jest realne

    btw. moze zbiezemy sie w grupe i wynegocjujemy cos razem

    ja gram na 100 koniach

  • 4. Data: 2010-02-01 09:29:11
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Coś chyba słabo negocjujesz.
    Grając poniżej setki mam 4,9 i 5,9.

    DJ

  • 5. Data: 2010-02-01 12:29:24
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Coś chyba słabo negocjujesz.
    > Grając poniżej setki mam 4,9 i 5,9.
    >
    > DJ

    DJ chcesz powiedzieć, że grając poniżej 100 futów miesięcznie masz prowizje
    4,9zł. A 5,9zł to inne biuro czy co?

  • 6. Data: 2010-02-01 12:51:57
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Nie, chciałem powiedzieć, że grając pozycją dużo poniżej 100 futów.
    Pozdro,
    DJ

  • 7. Data: 2010-02-02 08:53:22
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 1 Lut, 13:51, "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl> wrote:
    > Nie, chciałem powiedzieć, że grając pozycją dużo poniżej 100 futów.
    > Pozdro,
    > DJ

    dla biura liczy sie obrot
    co nie zawsze idzie w parze z ilscia koni

    ja daze do ogranicznia ilosci transakci
    system w wersji uzywanej w 2009 mial srednio dziennie 1,5 transakcji
    w wersji aktualnej ma 0,9 transakcji
    czyli
    100 szt*2*20=4000 prowizji

    w jakich biurach masz te prowizje?

    inna sprawa ze moj obrot jest na paru rachunkach

    trzeba by sie zebrac w grupe i negocjowac wspolnie prowizje
    kto zainteresowany?

  • 8. Data: 2010-02-02 09:13:44
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    >ja daze do ogranicznia ilosci transakci
    >system w wersji uzywanej w 2009 mial srednio dziennie 1,5 transakcji
    >w wersji aktualnej ma 0,9 transakcji
    >czyli
    >100 szt*2*20=4000 prowizji

    Ciekaw jestem jak obracasz taka iloscia kontraktow. Sam aktualnie gram
    systemem, gdzie sredni czas transakcji to 1,5 dnia. Poki co testuje system i
    skladam zlecenia PKC z limitem aktywacji na stosunkowo nieduza ilosc
    kontraktow. Plus takiego rozwiazania to to, ze skladam zlecenia i zapominam.
    Minusem sa poslizgi. Jak mozesz to napisz jak dokonujesz obrocenia pozycji i
    jak wyglada kwestia ewentualnych poslizgow cenowych.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2010-02-02 15:26:53
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapominam. Minusem sa poslizgi. Jak mozesz to napisz jak dokonujesz
    > obrocenia pozycji i jak wyglada kwestia ewentualnych poslizgow cenowych.

    Poślizgi możesz eliminować niemal wyłącznie ręcznie, czyli siedząc przed
    ekranem, a i to nie zawsze pomaga. Najlepiej mieć kilka systemów, które
    składają zlecenia na różnych poziomach cenowych - wtedy na danym poziomie
    wchodzi mniej kontraktów.
    Dombrek

  • 10. Data: 2010-02-03 08:15:08
    Od: mylogi <m...@g...com>

    nie uzywam zlecen z limitem aktywacji
    kiedys uzwalem limita aktywacji / limit wykonania PKC
    ale konsekwencje opisla kolega wczesiej
    z tego co wiem na platformach typu Admiral Market
    nie istnieja poslizgi
    wchodzi po cenie aktywacyjnej
    oczywiscie minusem jest wiekszy spread
    ale dla wybicuwek extra