  • 1. Data: 2006-07-11 19:45:10
    Temat: Japonia
    Od: "Anton" <m...@o...pl>

    Jestem ciekaw, czy przeciętny Polak może uzyskać kredyt w banku w Japonii skoro
    tam stopy procentowe wahaja sie koło zera.

  • 2. Data: 2006-07-12 00:09:33
    Temat: Re: Japonia
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Anton" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem ciekaw, czy przeciętny Polak może uzyskać kredyt w banku w Japonii
    skoro
    > tam stopy procentowe wahaja sie koło zera.

    W IR w banku mozesz bez problemu dostac KK z limitem 6-8 k euro . Tylko
    musisz tam pracowac :))

    J.,

  • 3. Data: 2006-07-12 08:51:22
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Anton napisał(a):
    > Jestem ciekaw, czy przeciętny Polak może uzyskać kredyt w banku w Japonii skoro
    > tam stopy procentowe wahaja sie koło zera.

    Jak tam pracujesz to tak. Mój brat tam 4 lata siedzi i ma ichnie KK,
    oraz kredyt.

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 4. Data: 2006-07-12 10:21:04
    Od: "Anton" <m...@o...pl>

    > Jak tam pracujesz to tak. Mój brat tam 4 lata siedzi i ma ichnie KK,
    > oraz kredyt.

    a jak to się ma z innymi krajami? Można zaciągnąć kredyt w innym kraju nie
    pracując tam ?