  • 11. Data: 2008-02-01 08:31:42
    Temat: Re: Japonia, oplaty KK, przelicznik na PLN
    Od: waste <w...@-...tlen.pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 13:40:42 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):
    > co nie zmienia faktu, że VISA/MC to w japonii lekka
    > egzotyka ;)

    Gruba przesada. Po dwóch wizytach narzeczonej, teraz trzecia wspólna, mamy
    już ogólny obraz. Nie twierdzę, że Visa jest jedynym i fantastycznym
    środkiem płatniczym ale jest obsługiwana w wystarczająco wielu miejscach
    żeby nie było problemu. JCB może i dobre, ale mnie interesuje karta, którą
    będę mógł potem używać w z powodzeniem Europie.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. :)

    --
    waste

  • 12. Data: 2008-02-01 09:04:40
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 09:31:42 +0100, waste napisał(a):

> [...]
    > wielu miejscach żeby nie było problemu. JCB może i dobre, ale mnie
    > interesuje karta, którą będę mógł potem używać w z powodzeniem Europie.

    Znając życie i jego pokrętne losy, to akurat nie będzie można zapłacić
    wtedy, kiedy będzie akurat silna potrzeba ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2008-02-07 11:03:05
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fnpuoq$v9m$5@news.dialog.net.pl...
    co nie zmienia faktu, że VISA/MC to w japonii lekka egzotyka ;)

    Akurta sie tu nie zgodze z Kolega.
    Jezdze do Japoni w miare czesto.
    Korzystam wylacznie z kart Visa.
    Nie jest to egzotyka i nikt na widok karty wiza nie robi zdziwionej badz
    zainteresowanej miny.
    Place w barach, sklepach, hotelach, za bilety kolejowe.

    Natomiast jest jeden problem.
    W momencie kiedy bedziesz potrzebowal gotowki nie kazdy ATM Ci ja wyplaci.
    Po prostu karty japonskie maja waskie paski magnetyczne i takie sa glowice w
    wiekszosc ATM.
    Wowczas nie cala informacja zawarta na szerokich "naszych" paskach jest dostepna
    i skutkuje to odrzuceniem karty.
    Trzeba sporo sie nasilic aby znalezc taki ATM, ktory czyta szerokie paski.

  • 14. Data: 2008-02-09 09:22:22
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 12:03:05 +0100, Piotr napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:fnpuoq$v9m$5@news.dialog.net.pl...
    > co nie zmienia faktu, że VISA/MC to w japonii lekka egzotyka ;)

    Dlatego też tak napisałem - "lekka" ;)

    Xenocide