  • 1. Data: 2010-07-02 17:10:39
    Temat: Jaroslaw K. wielki wygrany smolenskiej katastrofy
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    stawiam odwazna* teze a mianowicie stenogram rozmowy z telefonu
    prezydenta z jaroslawem K.

    Jarus: Lechu ale kurwa kiedy ja bede prezydentem???
    Lesio: Po moim trupie.

    kilkanasci min pozniej samolot rozbija sie...

    pomyslcie

    pozdrawiam
    SlawcioD

    *prawdopodobna z takim samym prawdopodobienstwem jak zamach... ;)

  • 2. Data: 2010-07-02 17:32:31
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    SlawcioD pisze:
> [...]
    >
    > Jarus: Lechu ale kurwa kiedy ja bede prezydentem???
    > Lesio: Po moim trupie.
    >
    > kilkanasci min pozniej samolot rozbija sie...

    Chłopie, ale masz zrytą psyche.

    Kurde, skąd się biorą tacy jak SławcioD?

    J.

  • 3. Data: 2010-07-02 17:52:36
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Chłopie, ale masz zrytą psyche.
    >
    > Kurde, skąd się biorą tacy jak SławcioD?
    >
    > J.
    Z deficytu istoty szarej.

  • 4. Data: 2010-07-02 20:46:39
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ(Dominik) pisze:

    > Z deficytu istoty szarej.

    nieudolnie rownam do poziomu wyborcow pisu. liczylem ze znacie takie
    pojecie jak sarkazm...

    "SZKODA ŻE KAMAPNIA BYŁA TAKA KRÓTKA I kaczyński jarosław NIE ZDĄŻYŁ
    ZREHABILITOWAĆ stalina, franco, torquemady, judasza i heroda" cytat z sieci.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-07-02 20:50:33
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 2 Lip, 19:10, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > *prawdopodobna z takim samym prawdopodobienstwem jak zamach... ;)

    czy wiesz że kiedyś trzeba będzie stanąć na boskim sądzie ?

  • 6. Data: 2010-07-02 21:02:31
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:

    > czy wiesz że kiedyś trzeba będzie stanąć na boskim sądzie ?

    nie wierze w boga ale to nie przeszkadza w byciu na codzien dobrym
    czlowiekiem... wiec nie boje sie sadu bozego. jezeli Ty wierzysz (a
    wnioskuje ze tak) to zastanow sie jak bardzo powtarzanie tych bredni
    wplynie na Twoja obecnosc w niebie... zastanow sie nad 2. przykazaniem.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. potraktuj to jako moj apel do Cibie o zaprzestanie zasyfiania grupy
    dyskusyjnej. wiem ze masz cos wiecej ciekawego do powiedzenia nt jakim
    zajmuje sie ta grupa.

  • 7. Data: 2010-07-03 09:34:21
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 02-07-2010 o 22:46:39 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > "SZKODA ŻE KAMAPNIA BYŁA TAKA KRÓTKA I kaczyński jarosław NIE ZDĄŻYŁ
    > ZREHABILITOWAĆ stalina, franco, torquemady, judasza i heroda" cytat z

    Łatwo włożyć takie rehabilitujące słowa w usta J.K, np.:

    "To prawda, że Stalin rządził twardą ręką, ale dzięki niemu ZSRR stał się
    światowym mocarstwem."
    "Franco był prawdziwym katolikiem i wielkim patriotą."
    "Torquemada żył po prostu w czasach kiedy kiedy na straży wiary stała
    Inkwizycja."

    Niestety wyznawcy J.K. poszliby za nim nawet wtedy.

    Pzdr,
    --
    Marek