  • 1. Data: 2010-08-26 06:01:40
    Temat: Jednak OFE przestaną kupować
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Pranie mózgu przed kradzieżą składek już się zaczeło.
    Następny krach będzie w PL być może właśnie z tego powodu.
    http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Polska/Zamach-na-s
    kladki-OFE

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-08-26 08:24:49
    Temat: Re: Jednak OFE przestaną kupować
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> [...]
    kladki-OFE

    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    jak ci sie podoba ten mega walek i transfer naszej kasiory w pizdziec to im
    wplacaj wiecej nikt ci nie broni chlopaku

  • 3. Data: 2010-08-26 09:08:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "walter" <w...@o...mars> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > jak ci sie podoba ten mega walek i transfer naszej kasiory w pizdziec to
    > im wplacaj wiecej nikt ci nie broni chlopaku

    Oczywiście, że się nie podoba.
    Chodzi mi jednak o to, że oni nakręcali popyt. A teraz już nie bedą
    nakręcać, co przyczyni się do spadków.

  • 4. Data: 2010-08-26 09:13:04
    Od: "walter" <w...@o...mars>

> [...]
    > nakręcać, co przyczyni się do spadków.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    chyba popyt na obligi za co jeszcze brali prowizje, na jakim ty swiecie
    zyjesz? myslisz ze oni kupuja papiery zeby leszczyna sie podlaczala pod upa?
    hahahahahahaa dobre stary

  • 5. Data: 2010-08-26 10:50:43
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > chyba popyt na obligi za co jeszcze brali prowizje, na jakim ty swiecie
    > zyjesz? myslisz ze oni kupuja papiery zeby leszczyna sie podlaczala pod

    Kupują polskie akcje i obligacje. Nie wiedziałeś?

  • 6. Data: 2010-08-26 11:01:00
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    od lata 2007 jest padaka, idzie nowa
    kupuja i transferujo twoja kasie
    nie wiedziałeś???

  • 7. Data: 2010-08-26 11:03:18
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    poza tym jesli tylko oni kupuja a bez nich jak mowisz sie wszystko posra to
    znaczy ze te akcje sa g warte

  • 8. Data: 2010-08-26 12:38:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > poza tym jesli tylko oni kupuja a bez nich jak mowisz sie wszystko posra
    > to znaczy ze te akcje sa g warte

    Mniej więcej tak jest

  • 9. Data: 2010-08-26 18:53:43
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    walter wrote:

    > chyba popyt na obligi za co jeszcze brali prowizje

    no wlasnie. da sie gdzies, w jakims wiarygodnym zrodle, sprawdzic co OFE
    maja w porfelu? chodzi mi o procentowy udzial akcji, obligacji, ew.
    innych papierow.

    g.

  • 10. Data: 2010-08-26 21:55:16
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    facet, ofe 3mają w obligach bodaj 70% kasi
    mechanizm prosty
    SP oddaje kasie do OFE i nie zarabia na tym, tylko tamci jeszcze koszą
    prowizje
    sic!
    za to że dostali gotówke do obrotu
    no pokaż mi taki bank qwa jego mać
    dalej - za te pomniejszona kase oni kupuja obligi od SP
    czyli kasa wraca do Sp pomniejszona o prowizje (sic! ja pierd...le)
    dalej - ofe se wykupi te obligi i dodatkowo zarobi, czyli Sp jeszcze im
    odpali dalszą prowizje

    de fuckto dymanko kosmiczne
    dla mnie proste - kto tego chorego mechanizmu broni, jest przeciwko Polsce
    nie mam innego wytłumaczenia

    gdyby rentowność ofe przebijała zwrot z zus czy lokaty terminowej, to
    jeszcze ok
    ale tak raczej qwa nie jest

    za reszte 30% kasi kupują gówniane papiery spadające o ponad 50% od 2007 do
    2009
    powiedz mi tylko kto sprzedawał jak oni kupowali to ci powiem gdzie sie
    poszła je..ć reszta kasy oddanej do ofe

    wałek stulecia to jedyne określenie