  • 11. Data: 2004-01-22 11:55:50
    Temat: Re: Jest mozliwe wybranie z bankomatu nie znajac tajnego kodu?
    Od: i...@p...onet.pl

    A mozesz zdradzic chociaz nazwe banku i typ karty? PIN miała nadany przez bank
    czy sama sobie ustawiła?
    Pozdrawiam
    Ilat

  • 12. Data: 2004-01-22 11:59:31
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

    > mocno dziwne jak dla mnie, nie slyszalem o podobnym przypadku jeszcze

    Mnie to tak samo dziwi ja Ciebie .Na policji w Polsce powiedzieli ze
    potrafia wsztyko zrobic gdy zlodzieje maja karte w rece..
    Dokladnie bylo tak znajoma wsiadla w Niemczech do autobusu.Rano byla w
    Polsce.Wysiadla z autobusu i czekala na wydanie bagazy.W tym momencie
    skradziono portmonetke z karta.Nagle kierowca zapytal sie czy ma
    portmonetke .Cos widzial dran ale nic nie powiedzial.
    Sprawdzila i juz nie bylo portmonetki.
    Potem byly telefony ,blokowanie ale nic nie pomoglo.Zlodzieje napewno
    dostali numeru od znajomej.
    Jest to dla na tak samo nie do wytlumaczenia.Wyjazd byl nagly nikt nie
    wiedzial i nikt inny nie znal tajnego numeru karty.
    Pzdr

  • 13. Data: 2004-01-22 12:00:54
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

    sorki mialo byc :Zlodzieje napewno
    NIE dostali numeru od znajomej.

  • 14. Data: 2004-01-22 12:02:07
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

    > W bankomacie którego banku pieni?dze zosta?y wyp?acone? Mo?e to jest
    > jaki? trop...? W ci?gu ostatnich kilku miesi?cy by?o ju? kilka postów na
    > podobny temat - wszystkie wyp?aty nast?powa?y w bankomatach PKO BP.

    ING Bank ?l?ski SA

  • 15. Data: 2004-01-22 12:05:36
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

    > A mozesz zdradzic chociaz nazwe banku i typ karty? PIN mia?a nadany przez
    bank
    > czy sama sobie ustawi?a?

    Niemiecka Sparkasa a karta SparkassenCard (dawniej S-Card) .Nie nazywa sie
    to nawet karta kredytowa tylko zwykla do wybierania pieniedzy.

    Pzdr.

  • 16. Data: 2004-01-22 13:42:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Artur"

    > ING Bank Śląski SA

    tak z 8-9 lat temu widzialem na satelicie niemiecki program jak reporter
    wyjmowal z bankomatu pieniadze na dowolna karte i z góry zadany PIN
    - miesiac i dzien swoich urodzin.
    Nie pamietam czy to chodzilo o karty citi czy o bankomat citibanku - grunt że
    citi mialo walek w oprogramowaniu i przez pare tygodni pin-y nie byly
    sprawdzane. Po prostu bankomat wyplacal na dowolny PIN.

    Proponuje sprawdzic taki bankomat ING najlepiej obca karta (niemiecką) - może
    sytuacja sie powtórzyła.
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-01-22 15:56:14
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > i zablokowala karte) i nie znajac numeru wybrali sobie bez zadnych
    problemow
    > pieniadze.Jak to jest mozliwe?

    nie ogladaliscie fimu Terminator 2? Tam maly John wyciagal kase z bankomatu
    ... :))

    JerzyR

  • 18. Data: 2004-01-22 19:45:46
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    JerzyR napisał:
    > nie ogladaliscie fimu Terminator 2? Tam maly John wyciagal kase z bankomatu
    > .... :))

    ATARI rulez ;-)

  • 19. Data: 2004-01-22 21:12:16
    Od: "Artur" <A...@o...pl>

    > nie ogladaliscie fimu Terminator 2? Tam maly John wyciagal kase z
    bankomatu
    znasz jego adres? ;)

  • 20. Data: 2004-01-22 21:21:18
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Artur <A...@o...pl> wrote:
    > znasz jego adres? ;)

    No wypadaloby, ze teraz gdzies sie paleta po USA i niedlugo bedziemy z
    maszynami walczyc.
    Huh jak mnie komp myszka zaatakuje...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski