  • Data: 2008-07-28 06:09:21
    Temat: Jeszcze raz autoryzacja w ING.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszyscy tu narzekają na brak autoryzacji przelewów w ING. A ja odwrotnie....
    Od paru miesięcy nie miałem już żadnych ruchów na rachunkach OKO. Były na
    nich tylko jakieś żałosne grosze. I postanowiłem zrobić eksperyment z nową
    autoryzacją - z jednego własnego OKO na drugie też własne przelałem 6
    groszy. No i oczywiście przyszedł SMS z kodem autoruzacyjnym ;)