  • 1. Data: 2009-03-15 08:48:39
    Temat: Jeszcze trochę czarnowidztwa
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    http://tinyurl.com/aacbeh

    To dla entuzjastów banków w swoich portfelach
    kc

  • 2. Data: 2009-03-15 10:50:20
    Temat: Re: Jeszcze trochę czarnowidztwa
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/aacbeh
    >
    > To dla entuzjastów banków w swoich portfelach
    > kc
    >
    > --

    To wszystko już wiemy, niech się wysili i napisze coś nowego.

  • 3. Data: 2009-03-15 11:00:06
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "kigam" <p...@g...com> pisze:

    > Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To wszystko już wiemy, niech się wysili i napisze coś nowego.

    Po co pisać nowe jak (całkowicie) wystarczy "podkreślać" stare?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jaki zysk ze złotej klatki, skoro ptaszek uciekł ze środka?

  • 4. Data: 2009-03-15 11:29:45
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kigam <p...@g...com> napisał(a):

    > Bo on akurat jest "niezależny" cokolwiek to znaczy.

    Myślę, że kto był niezależny, okaże się jak cały ten zamęt się skończy.

    kc

  • 5. Data: 2009-03-15 11:46:41
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/aacbeh
    >
    > To dla entuzjastów banków w swoich portfelach

    No i? Polskie banki/oddziały w Polsce są w kilka razy lepszej sytuacji niż
    inne na świecie. Nawet znajdujący się w najgorszej obecnie KB ma przyzwoite
    wskażniki rentowności, stosunek kredów do depozytów itp.

    Bartłomiej Miara

  • 6. Data: 2009-03-15 12:03:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Bartłomiej Miara <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    Polskie banki/oddziały w Polsce są w kilka razy lepszej sytuacji niż
    > inne na świecie.

    Są. Ale czy będą nadal?

    Ale nie będę się spierał, bo na bankach akurat niewiele się znam. Wrzuciłem,
    żeby sprowokować dyskusję. Poza tym dobrze jest zajrzeć na strony nie
    najczęściej odwiedzane, czego i innym życzę.

    kc

  • 7. Data: 2009-03-15 15:28:56
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    > żeby sprowokować dyskusję. Poza tym dobrze jest zajrzeć na strony nie
    > najczęściej odwiedzane, czego i innym życzę.

    To, że będą tworzone rezerwy to pewnik, nawet w czasach dobrej koniunktury
    banki mają problemy ze ściganiem dłużników. Z tego co pamiętam to dobrze
    ponad rok temu Pekao sprzedało długi uznane za nieściągalne w wysokości
    ponad 1mld, PKO tak samo ponad 1mld (to były długi tylko indywidualnych
    chyba), BGŻ sprzedał długi o wartości około 700 mln (firm), no nie
    zgadniecie komu, ano Lehman Brothers któremu stało się kuku bo handlował
    czym...? To z tego co pamiętam. Tyle kasy uznano za beznadziejne przypadki.
    Odnośnie pierwszego zdania należy dodać, iż długi te mogły powstać dawno
    temu w czasie spowolnienia, np. na początku 21 wieku i pomimo lepszej
    koniunktury nie udało się ich ściągnąć. To pokazuje jak trudno wymsknąć się
    z pętli.

  • 8. Data: 2009-03-15 18:23:39
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Wszyscy tracą na opcjach, banki i firmy. To kto zarabia?
    Nie jest to gra o wyniku zerowym? Jak firma traci, to bank zarabia i
    odwrotnie.
    W artykule jednak tracą wszyscy. Bzdura.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2009-03-15 21:39:10
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > W artykule jednak tracą wszyscy. Bzdura.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Wcale nie taka bzdura. Wyobraź sobie transakcję jeden sprzedaje lichy ale
    przewartościowany towar a drugi płaci nic nie wartymi pieniędzmi. Ze co? Że niby
    taka transakcja jest niemożliwa? Ależ możliwa. W Polsce dokonano ogromnej ilości
    takich transakcji. W reszcie krajów było tak samo. Niedawno na taką okoliczność
    zrobili by wojnę światowa i by posprzątali. Tylko się okazuje że nie ma się kto
    bić. Poczytaj gazety. Cały czas kombinują jak koń pod górę żeby jakiś większy
    konflikt wywołać. Teraz całą nadzieję pokładają w Iranie i w Korei.