  • 1. Data: 2010-10-25 13:42:26
    Temat: Już zapowiadaja redukcje 70% na GPW
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Czyli wychodzi że będzie kicha bo jak dojdzie np. do 80%
    to 4300x20%=860 zł za tyle kupimy i powiedzmy 10% zysku na debiucie minus koszty
    kupna i sprzedaży + podatek[PIT] to zostanie na flaszkę :-(((

    to niech sobie ta prywatyzacje wsadzą w ............ :-D

  • 2. Data: 2010-10-25 16:22:22
    Temat: Re: Już zapowiadaja redukcje 70% na GPW
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    On 2010-10-25 15:42, L wrote:
    > Czyli wychodzi że będzie kicha bo jak dojdzie np. do 80%
    > to 4300x20%=860 zł za tyle kupimy i powiedzmy 10% zysku na debiucie
    > minus koszty kupna i sprzedaży + podatek[PIT] to zostanie na flaszkę :-(((

    A jakie będą zasady redukcji?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 3. Data: 2010-10-25 16:25:44
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    L wrote:
> [...]
    > na flaszkę :-(((
    >
    > to niech sobie ta prywatyzacje wsadzą w ............ :-D

    NTG.

    witrak()

  • 4. Data: 2010-10-25 16:33:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości grup

    > A jakie będą zasady redukcji?

    Takie same jak ostatnio u Grada: "maksymalny przydział".

  • 5. Data: 2010-10-25 17:23:09
    Od: g...@o...pl

    > kupna i sprzedaży + podatek[PIT] to zostanie na flaszkę :-(((

    Może będziesz miał dwie flaszki:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8566558,MSP_zwie
    kszy_pule_akcji_GPW_dla_malych_graczy.html

  • 6. Data: 2010-10-26 02:25:52
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może będziesz miał dwie flaszki:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8566558,MSP_zwie
    kszy_pule_akcji_GPW_dla_malych_graczy.html

    > --

    he..........to nadal "0" choćby w porównaniu do PZU !

  • 7. Data: 2010-10-26 06:29:58
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Nie podoba się? Nie kupuj.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-10-29 15:21:19
    Od: g...@o...pl

    > NTG.

    Czy ktoś mógłby mi wyjaśnic, jak najkorzystniej kupic trochę akcji GPW podczas
    pierwszej sesji? Kurs się przez cały dzień zmienia, jak kupic po najlepszym?
    Zlecając to już poprzedniego dnia, bez reagowania na bieżącą sytuację.

  • 9. Data: 2010-10-29 17:03:16
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Zleć dzień wcześniej zlecenie na zakup po kursie, który uważasz za korzystny
    z terminem wielodniowym.

    PS Też może dokupię, więc podbiję Ci cenę. ;-)
    PS' NTG!!!

  • 10. Data: 2010-10-30 12:22:18
    Od: g...@o...pl

    > Zleć dzień wcześniej zlecenie na zakup po kursie, który uważasz za korzystny
    > z terminem wielodniowym.

    Jeśli podam 100, a w ciągu dnia będzie 87, 90, 93, to oczywiście dostanę po 93?