  • 1. Data: 2009-03-10 18:55:21
    Temat: KARTA KAREDYTOWA Eurobank Premium CLub
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    Witam wyrobilam sobie kartę KK Eurobanku Premium Club

    jest na niej kod CVV

    ale dzisiaj chciałam sobie zaplacić za coś w internecie - przerzuciło mnie
    na strone Polcardu
    i po wklepaniu danych wyskoczyło " przepraszamy nie akceptujemy tego rodzaju
    karty' - przeciez to jest zwykła VISA

    o co chodzi czy karty KK eurobanku nie sa do płatności w internecie?

  • 2. Data: 2009-03-10 20:15:04
    Temat: Re: KARTA KAREDYTOWA Eurobank Premium CLub
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Mar, 19:55, "Anna R." <a...@o...pl> wrote:

    > o co chodzi czy karty KK eurobanku nie sa do płatności w internecie?

    Pierwsze słyszę, choć przyznam się, że nie próbowałem uzyć tej karty w
    ten sposób. Ale co ma wisieć, nie utonie, wkrotce będę kupował bilet
    lotniczy, to się sprawdzi...

  • 3. Data: 2009-03-10 20:45:04
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    szczurwa wrote:

    > Pierwsze słyszę, choć przyznam się, że nie próbowałem uzyć tej karty w
    > ten sposób. Ale co ma wisieć, nie utonie, wkrotce będę kupował bilet
    > lotniczy, to się sprawdzi...

    Ja używałem - działa normalnie. :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-03-10 21:23:37
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    Pierwsze słyszę, choć przyznam się, że nie próbowałem uzyć tej karty w
    ten sposób. Ale co ma wisieć, nie utonie, wkrotce będę kupował bilet

    Działa perfekcyjnie... jedyny problem to było kupowanie biletu EasyJeta - za
    nic nie chciało przejść...

    Pozdrowienia