  • 1. Data: 2008-01-29 07:28:59
    Temat: KB UWOLNIJ sie od BANKU - ZMIANA REGULAMINU 14 dni
    Od: "mpłatność.pl" <piotr@(wytnij)ratajczak.biz>

    Warszawa, 25 stycznia 2008 r.

    Szanowni Panstwo,

    Dnia 1 lutego 2008 r. nastapi rozszerzenie zakresu walut, w których moga byc

    otwierane rachunki EKSTRABIZNES o funty brytyjskie (GBP) oraz odstapienie od

    wymogu posługiwania sie stemplem firmowym.

    Realizacja dyspozycji bedzie nastepowała wyłacznie w oparciu o podpisy osób

    uprawnionych do składania oswiadczen woli zgodnie z karta wzorów podpisów

    zło@ona w Banku.

    W zwiazku z powy@szym, w Regulaminie otwierania i prowadzenia przez Kredyt

    Bank S.A. rachunków bankowych oferowanych w ramach Pakietu EKSTRABIZNES

    wprowadzono nastepujace zmiany:

    1. W § 3

    . wprowadzono pkt 8 w brzmieniu:

    "8) EKSTRABIZNES MIKRO - Pakiet EKSTRABIZNES przeznaczony dla osób

    fizycznych prowadzacych działalnosc gospodarcza, osób fizycznych

    prowadzacych działalnosc w formie spółki cywilnej, spółek jawnych osób

    fizycznych, spółek partnerskich, nie stosujacych zasad rachunkowosci

    okreslonych ustawa o rachunkowosci z 29 wrzesnia 1994 r.,

    1. dotychczasowy pkt 15 otrzymał brzmienie:

    "16) Umowa rachunku - Umowa o korzystanie z rachunków bankowych

    w ramach Pakietu EKSTRABIZNES/EKSTRABIZNES LEX/EKSTRABIZNES

    MEDYK/ EKSTRABIZNES MIESZKAJ i karty bankowej oraz UMOWA

    o korzystanie z rachunków oferowanych przez Kredyt Bank S.A. w ramach

    Pakietu EKSTRABIZNES MIKRO i karty bankowej, "

    2. W § 5 wprowadzono zmiany w odniesieniach.

    3. § 9 ust 1 otrzymał brzmienie":

    § 9

    "1. Wniosek o otwarcie rachunku bankowego mo@e byc zło@ony droga

    korespondencyjna w formie pisemnej. ".

    4. W § 20 wprowadzono ust. 2 w brzmieniu:

    "2. Bank nie realizuje dyspozycji polecenia przelewu składanych w formie

    ustnej.".

    5. § 65 otrzymał brzmienie:

    "§ 65

    W Komunikacie podawane sa aktualne informacje o stawkach oprocentowania

    srodków pienie@nych na rachunkach, informacje o zmianie tych stawek,
    wysokosci

    kwot progowych dla Rachunku Depozytowego i odpowiadajacych im stawek

    oprocentowania, okresy utrzymywania lokat, waluty w których moga byc

    prowadzone rachunki, minimalne wkłady dla rachunków oferowanych w ramach

    Pakietu EKSTRABIZNES, zasady realizacji dyspozycji wpłat i wypłat w ka@dej

    jednostce organizacyjnej Banku.".

    Zmiana została wprowadzona zgodnie z § 62 Regulaminu otwierania i
    prowadzenia

    przez Kredyt Bank S.A. rachunków bankowych w ramach Pakietu EKSTRABIZNES.

    Nowe zapisy uzyskaja moc wia@aca o ile w terminie 14 dni, odpowiednio od
    daty

    bezposredniego doreczenia zawiadomienia w jednostce Banku badz od daty

    nadania zawiadomienia za posrednictwem poczty, nie zawiadomia Panstwo Banku

    o braku akceptacji zmian.

    Zło@enie oswiadczenia o niezaakceptowaniu nowych warunków bedzie oznaczało

    wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku i w konsekwencji jej rozwiazanie

    z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.

  • 2. Data: 2008-01-29 09:45:28
    Od: otrov <o...@p...wp.pl>

    mpłatność.pl pisze:
    > Dnia 1 lutego 2008 r. nastapi rozszerzenie zakresu walut, w których moga byc
    [..]

    Nie jestem zorientowany jak to jest w przypadku firm ale w przypadku
    klientów indywidualnych wystarczy przyjść do Banku i zwyczajnie zamknąć
    rachunek.

    Czy w przypadku firm to bardziej skomplikowane i trzeba łapać się takich
    okazji?

    o.