  • 1. Data: 2003-09-12 12:02:48
    Temat: KB24 i przegladarka na Macu
    Od: mate <m...@p...onet.pl>

    czesc,

    mam problem z dostaniem sie do serwisu Kredytbanku (KB24) za pomoca
    przegladarek makowych (z peceta nie ma problemu).

    sprawdzalem chyba wszystkie - mozilla, netscape, explorer, safari..

    blad jest jeden i ten sam - "strona nie zostala zaladowana do konca lub
    ustawienia przegladarki unimozliwiaja zalogowanie".

    co ciekawe, jak mialem netscape 7.02 to dzialala jako jedyna przegladarka.
    teraz sciagnalem i zainstalowalem 7.1 i juz nie chce dzialac.

    pomocy! :)

    --
    mate.

  • 2. Data: 2003-09-12 12:09:30
    Temat: Re: KB24 i przegladarka na Macu
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    mate wrote:

    > pomocy! :)

    a moze opera? ja mozna ustawic by przedstawiala sie jako IE

  • 3. Data: 2003-09-12 12:24:30
    Od: mate <m...@p...onet.pl>

    On 9/12/03 14:09, in article 3...@2...pl, "qubacz"
    <q...@2...pl> wrote:

    > a moze opera? ja mozna ustawic by przedstawiala sie jako IE

    niestety, to chyba o to nie chodzi, bo tez nie dziala. :)

    --
    mate.

  • 4. Data: 2003-09-12 13:52:18
    Od: "Gosciu" <g...@w...spam.wp.pl>

    Uzytkownik "mate" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > blad jest jeden i ten sam - "strona nie zostala zaladowana do konca lub
    > ustawienia przegladarki unimozliwiaja zalogowanie".

    <ciach>

    Musisz sciagnac Jave... (1 wersja do wszystkich przegladarek) i wtedy
    ruszy - przetestowane na WIN 98 i Linuxie.

    Ciagnij stad... http://www.java.com/en/download/manual.jsp

    Pozdrawiam
    Marcin Goscimski
    g...@w...pl
    GG:124848 --- f...@t...pl

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 5. Data: 2003-09-12 16:03:39
    Od: cinu <c...@s...net>

    On 12.9.2003 15:52, in article bjsj2m$d7b$...@s...atcom.net.pl, "Gosciu"
    <g...@w...spam.wp.pl> wrote:

    > <ciach>
    >
    > Musisz sciagnac Jave... (1 wersja do wszystkich przegladarek) i wtedy
    > ruszy - przetestowane na WIN 98 i Linuxie.
    >
    > Ciagnij stad... http://www.java.com/en/download/manual.jsp

    mozna tez chyba via software update, prawda? no w kazdym razie mam jave
    1.4.1 i mimo wszystko, ten sam problem.
    ale zmieniam bank, wiec jakos sie tym nie stresuje ;)

    pozdrowka,
    c.

  • 6. Data: 2003-09-13 08:08:41
    Od: "Tomasz Kuc" <t...@t...home.pl>

    > czesc,
    >
    > mam problem z dostaniem sie do serwisu Kredytbanku (KB24) za pomoca
    > przegladarek makowych (z peceta nie ma problemu).

    Mam ten sam klopot. To nie jest kwestia Javy.
    system OS X.10.2.6 aktualizowany jak trzeba, Explorer 5.2 (z aktualizacja z
    microsoft.com), najswiezsze Safari.
    Moim zdaniem to klopoty z obsluga SSL. Trenowalem wszelkie ustawienia
    zabezpieczen skryptow (wg strony KB to tam drzemie mozliwosc uruchomienia
    KB24) i bez efektu. Czekamy na sygnal od IT KB24.
    Pozdrowienia,
    Tomasz Kuc

  • 7. Data: 2003-09-13 19:12:57
    Od: "mate" <m...@p...onet.pl>

    > KB24) i bez efektu. Czekamy na sygnal od IT KB24.

    cześć,

    czekam więc i ja... :) jak tylko coś będzie wiadomo, proszę, daj znać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Gołąb.

  • 8. Data: 2003-09-16 18:53:35
    Od: PartyzANT <partyz_@_poczta_._onet_._pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2003 18:03:39 +0200, cinu napisał:

    > mozna tez chyba via software update, prawda? no w kazdym razie mam jave
    > 1.4.1 i mimo wszystko, ten sam problem.
    > ale zmieniam bank, wiec jakos sie tym nie stresuje ;)

    U mnie jest to problem Javy. KB24 loguje się prawidłowo jedynie, gdy w
    systemie jest Java 1.3.1. To też wyjaśnia, dlaczego Netscape 7.0
    współpracował z serwisem prawidłowo.
    Sprawdzane na Windows/Linux Opera 6/7 i Netscape 7.0 - 7.2
    Maczek niestety za słaby u mnie na takie cudeńka.

    --
    Partyz(A.N.T.)
    GG#: 49773 ICQ: 58535902