  • 1. Data: 2002-05-15 07:41:17
    Temat: KB24 - o co chodzi?...
    Od: Seva <s...@p...lp>

    Jestem nowym klientem KB24, mam W2k i IE6.0. Ustawiłem wszystko zgodnie
    z zaleceniami KB, a mimo wszystko wyrzuca mi komunikat "Błędny poziom
    zabezpieczeń dla połączeń typu Internet. Zmień ustawienia
    przeglądarki". Mieliscie cos takiego? O co chodzi.

    --
    Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.prv.pl/ [Moja strona]
    http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

  • 2. Data: 2002-05-15 07:46:40
    Temat: Re: KB24 - o co chodzi?...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zabezpieczeń dla połączeń typu Internet. Zmień ustawienia
    > przeglądarki". Mieliscie cos takiego? O co chodzi.

    Pewnie kochana Winda..

  • 3. Data: 2002-05-15 08:18:44
    Od: <m...@w...pl>

    Pewnie nie ma VM.(Narzędzia-opcje internetowe-zaawansowane-tam powinien być
    folder VM. Jak nie ma to trzeba zainstalować ze strony microsoft. Powodzenia.

  • 4. Data: 2002-05-15 08:29:17
    Od: Seva <s...@p...lp>

    <m...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

    > Pewnie nie ma VM.

    Jest, jest. Od tego zaczałem. Wszystko tak jak wymagają.

  • 5. Data: 2002-05-15 10:03:44
    Od: <m...@w...pl>

    Zadzwoń na infolinię. Przyślą Ci instrukcję.

  • 6. Data: 2002-05-15 10:43:16
    Od: Seva <s...@p...lp>

    <m...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

    > Zadzwoń na infolinię. Przyślą Ci instrukcję.

    LOL. Juz sobie poradzilem. Poszedłem tropiem pierwszej sugestii i
    zainstalowalem Service Pack 2 dla Win2000.

    --
    http://faq.vege.pl/ [Wegetariańskie FAQ]

  • 7. Data: 2002-05-15 10:54:39
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > <m...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

    > LOL. Juz sobie poradzilem. Poszedłem tropiem pierwszej sugestii i
    > zainstalowalem Service Pack 2 dla Win2000.

    O ile pamiętam ze swoich spotkań z Windą 2000, to ona miała kłopoty z SSL 128
    bitowym. Może to samo było u Ciebie, zanim zainstalowałeś łatkę.

    Pzdr