  • 21. Data: 2009-07-13 14:14:06
    Temat: Re: KGHM dywidenda i co dalej
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "dK" <c...@w...pl> wrote in message
    news:h3ffac$m9c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie sądze, jeśli dać wiarę fundamentom to KGHM jest wciąż
    > niedowartościowane.
    > Jakiś silny spadek KGHM to raczej myślenie życzeniowe.
    >
    > dK

    Ale sie usmialem..KGHM niedowartosciowane...-;)))))
    To obecnie najwiekszy balon w Wig-20 a obecna cena jest o jakies minimum 30%
    za wysoka....

  • 22. Data: 2009-07-13 14:35:52
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości

    > "dK" <c...@w...pl> wrote in message

    > Ale sie usmialem..KGHM niedowartosciowane...-;)))))
    > To obecnie najwiekszy balon w Wig-20 a obecna cena jest o jakies minimum
    > 30% za wysoka....

    Jeśli jakiś chiński urzędnik przyklepie skup surowców to może się okazać, że
    niedowartościowane. W przeciwnym wypadku będzie odwrotnie, to po prostu
    względna kwestia, zależna aktualnie od chińskiej polityki głównie.

  • 23. Data: 2009-07-13 14:38:18
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko zależy od tego jak firma zabezpieczała kurs miedzi i kurs dolara.
    > Nie ma prostego przełożenia ceny miedzi na zysk KGHM.

    Prostego nie ma, ale masz prostsze niż kurs miedzi?

  • 24. Data: 2009-07-13 14:50:28
    Od: "dK" <c...@w...pl>

> [...]
    >>

    > Ale sie usmialem..KGHM niedowartosciowane...-;)))))
    > To obecnie najwiekszy balon w Wig-20 a obecna cena jest o jakies minimum

    No a jakieś fakty byś podał? Czy tylko powtarzasz parkietową
    opinie tzw. dobrze poinformowanych? :)

    Osobiscie mogłem się uśmiać z podobnych w chwili gdy zajmowałem KGHM po ok.
    30 PLN.
    Być może kupiłem to od biedaka, który sam może kupował po 100 zł i juz nie
    wytrzymał nerwowo ceny.

    pozdrawiam
    dK

  • 25. Data: 2009-07-13 16:26:57
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    dK pisze:

    > No a jakieś fakty byś podał? Czy tylko powtarzasz parkietową
    > opinie tzw. dobrze poinformowanych? :)
    >
    > Osobiscie mogłem się uśmiać z podobnych w chwili gdy zajmowałem KGHM po
    > ok. 30 PLN.

    Mam kupione taniej i nie uważam, że musi być po 120.-
    Chińczycy mogą mocno ograniczyć kupowanie miedzi. Budują 3 swoje
    kopalnie. Budują kopalnię w Afganistanie. Angażują się w Kongo. Uważasz,
    że KGHM może konkurować cenowo z Azją? Chciałbym aby tak było.
    Szczególnie, że mam swój udział w budowie każdej kopalni KGHM-u.

  • 26. Data: 2009-07-15 20:34:07
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    > Nie, nie musi. Dlatego będzie spadał nieproporcjonalnie.

    No i kiedy w końcu te spadki?
    Chcę coś dokupić ;)

    Pozdrawiam
    dK

  • 27. Data: 2009-07-16 06:32:14
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    dK pisze:

    > No i kiedy w końcu te spadki?
    > Chcę coś dokupić ;)

    Czekaj. Ja też czekam. Giełda jest dla cierpliwych.

    Pozdrawiam.