  • 1. Data: 2013-06-14 16:40:12
    Temat: KGP -- ile kosztuje Elixir express
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ile kosztuje Elixir Express z Konta Godnego Polecenia?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-06-14 18:15:30
    Temat: Re: KGP -- ile kosztuje Elixir express
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Ile kosztuje Elixir Express z Konta Godnego Polecenia?

    bez jaj, TOIP i masz, 3 zl jesli dobrze pamietam bom laskawy!

  • 3. Data: 2013-06-14 18:15:39
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    Ile kosztuje Elixir Express z Konta Godnego Polecenia?

    PLN 3.00, tylko jak wykonać? Ja takiej opcji nie widzę.

    Godna linijka mówi, że widzi - robiła symulacje na konto mojego odbiorcy, ja
    nie. Tylko: WRÓĆ i WYŚLIJ PRZELEW (typ ELIXIR).

    Inny zgłoszony bug:
    "Pytanie: Odbiorcy zdefiniowani wyświetlają się w aplikacjach mobilnych pod
    nazwiskiem odbiorcy. Nazwa skrócona nie jest widoczna. Dotyczy to tylko
    odbiorców z zaznaczoną opcją "BZWBK telefon". Próba usunięcia tej opcji
    powoduje błąd, którego opis prześlę za chwilę. Numer jest inny za każdym
    razem:
    Pytanie: Błąd - przepraszamy (510/580834) Błąd - przepraszamy (510/626835)
    Błąd - przepraszamy (510/429326)
    Serwis czasowo niedostępny Proszę spróbować później"

    Kiepsko ten cały "bezet wubeka" się zapowiada.

  • 4. Data: 2013-06-14 18:16:36
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Ile kosztuje Elixir Express z Konta Godnego Polecenia?

    70zl do zgarniecia dodatkowo za pierwsze razy, pewnie do tego piejesz?

    Te kupony w emipku ztcp nie lacza sie, wg regulaminu empiku takze taki maly
    bonus w nie tanim sklepie to bzdura.

  • 5. Data: 2013-06-14 19:07:11
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 18:15:39 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > PLN 3.00, tylko jak wykonać? Ja takiej opcji nie widzę.
    >
    > Godna linijka mówi, że widzi - robiła symulacje na konto mojego odbiorcy, ja
    > nie. Tylko: WRÓĆ i WYŚLIJ PRZELEW (typ ELIXIR).

    Mówisz o BZWBK24 internet? Zakładka Przelewy -> Dane przelewu -> Typ transferu i
    zaznaczasz ELIXIR albo Expres ELIXIR. Chyba, że tego nie masz, to wtedy musisz sobie
    ustawić w Mój profil -> Wyświetlanie danych -> Dostępny Express ELIXIR.

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 18:16:36 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:
    > 70zl do zgarniecia dodatkowo za pierwsze razy, pewnie do tego piejesz?
    >

    > Te kupony w emipku ztcp nie lacza sie, wg regulaminu empiku takze taki maly
    > bonus w nie tanim sklepie to bzdura.

    Bzdurą jest to co piszesz. Nie sprawdziłeś dokładnie - łączą się ale w inny sposób.
    Można je sumować poprzez doładowanie "Twoich środków".
    http://www.empik.com/pomoc/formy-platnosci(cześć o Multipłatnościach)

    Poza tym zapewnili jeszcze o tym w komentarzach na blogu banku:
    http://blog.bzwbk.pl/2013/05/8307#comment-27537
    http://blog.bzwbk.pl/2013/05/8307#comment-28125

    Inna sprawa, że raczej już vouchery się wyczerpały (promocja od ponad miesiąca)...

  • 6. Data: 2013-06-14 19:48:00
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "pws" wrote
    Mój profil -> Wyświetlanie danych -> Dostępny Express ELIXIR.

    Oto to, trzeba było zacząć od grupy a nie infolinii. I lepiej niż Meritum z
    Sorbnetem.
    Ale z mobilnej to express nie pójdzie? Czy też patrzę a nie widzę?

  • 7. Data: 2013-06-14 20:35:42
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 19:48:00 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > Oto to, trzeba było zacząć od grupy a nie infolinii. I lepiej niż Meritum z
    > Sorbnetem.
    Dokładanie, grupa zawsze lepiej doinformowana i doświadczona...

    > Ale z mobilnej to express nie pójdzie? Czy też patrzę a nie widzę?
    Chyba raczej nie pójdzie.

  • 8. Data: 2013-06-18 15:06:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "forestdumb" 51bb41ec$0$1270$6...@n...neostrada.pl

    > 70zl do zgarniecia dodatkowo za pierwsze razy, pewnie do tego piejesz?

    Nie, nie do tego.

    > Te kupony w emipku ztcp nie lacza sie, wg regulaminu
    > empiku takze taki maly bonus w nie tanim sklepie to bzdura.

    Już nawet zapomniałem o ,,pierwszym razie''.
    Uznałem, że to tylko dla kilku pierwszych :) osób.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'