  • Data: 2004-02-20 08:55:08
    Temat: [KH] Rzetelne informacje...
    Od: "Damco" <d...@y...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jakie sa Wasze doswiadczenia z bankami odnosnie pozyskiwania
    rzetelnych informacji o kredytach hipotecznych.
    Prowadze dzialalnosc gosp. w formie KPiR i próbuje dowiedziec sie
    czy bedzie mi przyslugiwal kredyt na zakup mieszkania, badz tez zamiane
    mieszkania lokatorskiego osoby bliskiej na inne lokatorskie z pózniejszym
    jego wykupem. Moje dochody nie sa oszolamiajace, ale chcialbym sie
    upewnic czy moge liczyc, na przyznanie mi kredytu jeszcze przed podpisaniem
    jakiejkolwiek umowy przedwstepnej czy tez wplata jakiejs zaliczki.
    I szczerze mówiac mam problem z uzyskaniem takiej informacji.
    Swoja droga, jak mi ostatnio panienka w banku policzyla dochód, wg PIT'a
    rocznego, to nie wiedzialem, ze ja taki bogaty jestem, ale co sie okazalo
    odjela tylko koszty od przychodu i powiedziala mi, ze zdolnosc kredytowa
    jest. Takze po takim wyliczeniu mam troche mieszane uczucia co do
    kompetencji
    niektórych osób w dzialach kredytowych.
    Co Wy o tym sadzicie i czy jestem w stanie w ogóle takie informacje uzyskac,
    moze cos na zasadzie promesy?

    --
    pozdrawiam
    Damian Bado