  • 1. Data: 2002-05-27 13:57:06
    Temat: KIEDY q..wa WRESZCIE banki obniżą % kredytów?!?
    Od: <k...@g...pl>

    Sorki za wyrażenie, ale już mnie.... bierze!!! RPP obniżyła już stopy o ok. 10
    %, a kredyty staniały średnio 2%!!!!
    TO JEST KURDE ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2002-05-27 14:12:58
    Temat: Re: KIEDY q..wa WRESZCIE banki obniżą % kredytów?!?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sorki za wyrażenie, ale już mnie.... bierze!!! RPP obniżyła już stopy o
    ok. 10
    > %, a kredyty staniały średnio 2%!!!!
    > TO JEST KURDE ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nie - to jest normalny rynek ..... Po co banki mają pakować się w
    udzielanie niepewnych kredytów, kiedy obligacje rządowe są tak dobrze
    oprocentowane .....

  • 3. Data: 2002-05-27 15:01:23
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Sorki za wyrażenie, ale już mnie.... bierze!!! RPP obniżyła już stopy o ok. 10
    > %, a kredyty staniały średnio 2%!!!!

    a bo nasz rzad emituje bez opamietania obligacje, ktore sa duzo pewniejsza
    inwestycja dla banku niz jakies kredyty detaliczne. pewne toto 100%,
    jako-tako oprocentowane. Po co przyciagac klientow detalicznych?
    lepiej niech ich konkurencja wezmie...
    ... i potem sie buja z nieplacacymi, umierajacymi, tracacymi prace itd.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-05-27 15:04:31
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    > Sorki za wyrażenie, ale już mnie.... bierze!!! RPP obniżyła już stopy o
    ok. 10
    > %, a kredyty staniały średnio 2%!!!!
    > TO JEST KURDE ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!

    Moze wygodnictwo?
    Moim zdaniem nowoczesny bank dziala wedlug zasady: niewielka marza
    depozytowo-kredytowa oraz wyskokie prowizje i oplaty.
    A u nas jest odwrotnie.
    Moj bank Citibank mnie zaszokowal. Depozyt na 36 miesiecy 8,75% a kredyt na
    36 miesiecy 27,95%.
    Ja wiem ze banki musza stworzyc rezerwy, podatki oplacic itd. ale 19 pkt.
    proc. marży to jest chyba przegiecie paly.

    Uwazam, ze inteligentne byloby (na przykladzie CIti), ze klient dostaje juz
    te 9% za depozyt, a bank kroi o polowe wiecej niz on zarabia. Czyli kredyt
    powinien wynosic 13,5%.

    Ale rzeczywiscie, po co banki maja pozyczac ludziom kase, skoro sa
    obligacje/
    pozdrawiam
    Silvio

  • 5. Data: 2002-05-27 17:06:59
    Od: "ZORBEX" <z...@w...pl>

    I tyle właśnie masz w MultiBanku 14% na rok

    ZORBEX

  • 6. Data: 2002-05-27 19:21:58
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    > inwestycja dla banku niz jakies kredyty detaliczne. pewne toto 100%,
    > jako-tako oprocentowane. Po co przyciagac klientow detalicznych?

    i najlepszy jest na końcu Belka, jak z poważną miną oświadcza że to wszystko
    wina Balcerowicza, i to że kurs USD jest niski to również, a dzień wcześniej
    wyemitował kolejną transzę obligacji

    poprostu żelazna konsekwencja .... w zwalaniu winy na innych, w tym lewica
    zawsze była dobra, zawsze mieli wrogów zewnętrzynych co zrzucają stonkę,
    albo chłopa kułaka co nie chciał żywić miastowych, wszyscy dookoła są winni

  • 7. Data: 2002-05-27 21:53:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zawsze była dobra, zawsze mieli wrogów zewnętrzynych co zrzucają stonkę,
    > albo chłopa kułaka co nie chciał żywić miastowych, wszyscy dookoła są

    dobra, a 40mld dziura to z kapelusza wyszla, wez sie nie osmieszaj

  • 8. Data: 2002-05-28 06:52:35
    Od: "Piotr K" <p...@p...com>

    > wszystko
    > wcześniej

    > winni
    >
    > dobra, a 40mld dziura to z kapelusza wyszla, wez sie nie osmieszaj

    nikt juz tego nie pamieta bo Buzek tego nie naglasnial
    lecz w 1997 roku gdy SLD oddawalo wladze tez byla dziura
    budzetowa tylko ukryta w postaci gigantycznych
    dlugow przedsiebiorstw panstwowych ( ZOZ-ow, szpitali)
    ktore to za czasow rzadow wlasnie Buzka splacano

    czyzby u kolegi pamiec dzialala wybiorczo, ale zawsze na nie korzysc
    Balcerowicza ?

  • 9. Data: 2002-05-28 07:18:10
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Sorki za wyrażenie, ale już mnie.... bierze!!! RPP obniżyła już stopy o
    ok. 10
    > %, a kredyty staniały średnio 2%!!!!
    > TO JEST KURDE ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!

    Obniżają, z małym opóźnieniem, ale % idą w dół.
    Np. mój kredyt w PKO BP spadł ostatnio o ponad 2% do 11.3. A to jest tylko
    1.5% ponad Wibor, więc narzekać nie można.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 10. Data: 2002-05-28 07:50:33
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > dobra, a 40mld dziura to z kapelusza wyszla, wez sie nie osmieszaj

    Jak powstawala Balcerowicz juz dawno nie bral pieniedzy za rzadzenie.
    Jak zaczela byc widoczna (np. dla Balcerowicza) w postaci zawiazkow dziurowych
    to zrezygnowal z pracy - zwlaszcza, ze nie byl tym, kto rzadzi (i moglby
    podjac realna walke z problemami), a tym kogo sejm bez przerwy przeglosowywal
    rzad pouczal (w sprawch ekonomi...) i kto musial administrowac (a nie rzadzic)
    w sytuacji kiedy bylo to wbrew jego pogladom/wiedzy i jego zdaniem bylo
    wlasnie staczaniem sie ku problemom - na wyrazna prosbe wiekszosci sejmowej.

    Balcerowicz mial szanse porzadzic krotko kiedy realna sila bylo UW w sejmie
    - zapelnil nam polki sklepowe i zastopowal inflacje. Ten dosc krotkotrwaly
    program wystrczyl zaradnym. Niestety wiekszosc zakladow/ludzi nie nalezy
    do zaradnych. Zanim Balcerowicz zdazyl cos zrobic i dla nich (co wymagalo
    troche wiekszej ilosci czasu) dostal w plecy, kij w szprychy i inne takie
    od przeciwnikow a takze od sojusznikow (ale tez "socjalistow"), ktorzy od razu
    chcieli podzilic/rozgrabic pierwsze zyski (ups łupy!).

    Jakos nie moge pojac jak mozna podejrzewac o zla wole kogos, kto moglby
    rzucic w cholere cale to NBP, Polske itd. i zarabiac 10, 20 czy 100x wiecej
    na swiecie bedac *szanowanym* fachowcem/expertem. Jakos nie dostrzegam w nim
    dazenia po trupach do wladzy, wiec zapewne kieruje nim dobrze pojety
    patriotyzm - mimo opluwania, ponizania costam robi dla tego kraju.
    Trudno podejrzewac o podobne pobudki Leppera i cala Samoobrone
    - poszli do sejmu uciekajac przed komornikami, chca wladzy choc nie wiedza
    po co (poza czysta prywata). Wiekszosc SLD/AWS/... tez ma do wyboru byc
    politykami albo bezrobotnymi... ale akurat Balcerowicz nie...

    A Lepper nie mowi zadnej prawdy (poza oczywista ze jest zle) a raczej pomawia
    kogo popadnie o co popadnie i mam nadzieje, ze sie z nim nie beda cackac,
    tylko wsadza go do wiezenia na pare lat. Jak wygra jakies wybory
    (jako meczennik :-) po wyjsciu z wiezenia) za pare lat, to sie wyprowadze
    na Bialorus albo w jakims zupelnie innym kierunku...
    w koncu nie jestem Balcerowiczem i nie musze dbac o kraj (placac tu podatki)
    do upadlego.

    pozdrawiam

    romekk