  • 1. Data: 2002-12-06 11:26:46
    Temat: KK
    Od: "Andrzej Pociecha" <a...@r...ruch.com.pl>

    Witam
    czy jakiś bank, poza Citi, ma w swojej ofercie karty kredytowe ?
    jeśli tak, czy normą jest stosowanie dziwnych (@$#%^@$#&%%@!*!@^$#) sposobów
    naliczania odsetek ?

    pozdrawiam
    Andzrej

  • 2. Data: 2002-12-06 11:37:36
    Temat: Re: KK
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Andrzej Pociecha napisał(a):

    > Witam
    > czy jakiś bank, poza Citi, ma w swojej ofercie karty kredytowe ?
    tak

    > jeśli tak, czy normą jest stosowanie dziwnych (@$#%^@$#&%%@!*!@^$#) sposobów
    > naliczania odsetek ?
    ja mam bardzo prosto, zgodnie z toip nie naliczaja ich wcale ;)
    w innych jest to samo
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2002-12-06 12:15:47
    Od: "Andrzej Pociecha" <a...@r...ruch.com.pl>

    sposobów
    > ja mam bardzo prosto, zgodnie z toip nie naliczaja ich wcale ;)
    > w innych jest to samo
    > --
    > roberts
    oczywiście
    ale co siędzieje gdy spłacimy saldo (czy też jego część, nawet małą część)
    po terminie płatności ?

    Andzrej

  • 4. Data: 2002-12-06 12:36:00
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Andrzej Pociecha napisał(a):

    > sposobów
    > oczywiście
    > ale co siędzieje gdy spłacimy saldo (czy też jego część, nawet małą część)
    > po terminie płatności ?
    nalicza odsetki zgodnie z toip, chyba ze nie umia (patrz watek "gp w
    citi")

  • 5. Data: 2002-12-06 12:42:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andrzej Pociecha <a...@r...ruch.com.pl> wrote:
    > Witam
    > czy jakiś bank, poza Citi, ma w swojej ofercie karty kredytowe ?
    > jeśli tak, czy normą jest stosowanie dziwnych (@$#%^@$#&%%@!*!@^$#) sposobów
    > naliczania odsetek ?

    Jakich dziwnych?
    Odsetki są naliczane za każdy dzień od salda ujemnego, przy czym, jeżeli
    spłacisz całe saldo, to odsetki od transakcji bezgotówkowych są
    umarzane.
    Czy to takie skomplikowane???

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-12-06 12:43:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andrzej Pociecha <a...@r...ruch.com.pl> wrote:

    > ale co siędzieje gdy spłacimy saldo (czy też jego część, nawet małą część)
    > po terminie płatności ?

    Zmniejsza się saldo ujemne. I nic więcej. A co ma się dziać niby?

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-12-06 13:49:56
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Odsetki są naliczane za każdy dzień od salda ujemnego, przy czym, jeżeli
    > spłacisz całe saldo, to odsetki od transakcji bezgotówkowych są

    Moglbys napisac cos w watku "GP w Citi" ;))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2002-12-06 15:51:15
    Od: "Andrzej Pociecha" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zmniejsza się saldo ujemne. I nic więcej. A co ma się dziać niby?

    saldo może się i zmniejsza, ale odsetki liczone są od salda z wyciągu
    (niezmniejszonego)
    oczywiście jest to zgodne z regulaminami i tabelami, niemniej jednak dosyć
    nietypowe
    Andrzej