  • 21. Data: 2009-03-21 23:52:58
    Temat: Re: KK Alior - nowości - kiedy ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 22:04, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ale po co ? Planujesz wypłacać 50k ? Prowizji brak ale odsetki lecą. O
    > ile w promocji (9,9%) są one niewielkie, o tyle standardowo (16,9%) to
    > już IMO żadna rewelacja.
    >
    > Ja KK posiadam już od wielu lat i ani razu nie wypłacałem nimi gotówki.
    >
    > --
    > Mithos

    Czasami wypłacam.

    Przykład z życia: Komornicza licytacja, auto o wartości rynkowej 50
    000 kupujesz dziś za 30000, jutro je sprzedajesz za 45000. Na jeden
    dzień potrzebujesz 30000. M. in. po to są wysokie limity na kartach,
    potrzebne niektórym uczestnikom grupy.

  • 22. Data: 2009-03-22 07:55:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 21 Mar 2009 22:46:37 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Pojawiły się nowe okoliczności w postaci negatywnych doświadczeń
    > wynikających ze współpracy z Multibankiem, to i zachwyt gdzieś
    > przeminął. Czy to takie dziwne ?

    Jak dla mnie to w Multi/mBank zawsze było średnio/nisko i nawet w tym,
    powiedzmy, podwyższonym standardzie, nie należało się spodziewać
    rewelacji. Ot uległeś reklamie ;)
    Musisz tylko uważać, bo jak za kilka m-c na Aliorze też się zawiedzieć,
    to jeszcze kilka takich zmian i będziesz się emigrować, bo się banki w
    pl skończą :)

    Xenocide

  • 23. Data: 2009-03-22 08:33:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 000 kupujesz dziś za 30000, jutro je sprzedajesz za 45000. Na jeden
    > dzień potrzebujesz 30000. M. in. po to są wysokie limity na kartach,

    Miałeś już takie akcje? Ja dałbym sobie radę w inny sposób....nie
    musiałbym korzystać z wypłaty kk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2009-03-22 08:41:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy przy debetówce ma to aż takie znaczenie ?

    dla mnie wielkiego nie ma (przynajmniej w kraju) chociaż ostatnio miałem
    taką akcję:
    byłem ze znajomymi w knajpie i przyszło do płacenia (każdy płacił za
    swoje), kumpel chciał zapłacić kk ING (płaską) i usłyszał "akceptujemy
    tylko kredytowe" (dziwne no nie?) no to my na to, że to jest kredytowa,
    zapytałem kelnerkę czy na oko wie, która jest kredytowa, a która nie,
    oczywiście powiedziała, że wypukłe to kk a płaskie to debetówki, w
    większości przypadków tak jest, ale tym razem kumpel miał płaską kk a ja
    pokazałem jej wypukłą debetówkę...może się kobita czegoś nauczyła?
    trzeba nieść kaganek oświaty ;-)

    > Ja mam "zwykłego" Aquariusa i jego posiadanie jest znacznie mniej fajne.

    a intensive tak bardzo się różni? mam wypukłą debetówkę gratis i mogę
    wypłacać
    z każdego bankomatu ile razy chcę bez opłaty...tylko, że ja raczej
    rzadko z bankomatu wypłacam...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2009-03-22 08:42:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 09:33, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Miałeś już takie akcje?

    Miałem. I nie zawsze starczał kredyt odnawialny.

    Ja dałbym sobie radę w inny sposób....nie
    > musiałbym korzystać z wypłaty kk ;-)

    Chętnie nauczę się czegoś nowego od Ciebie...:-)

  • 26. Data: 2009-03-22 08:43:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 22:46:37 +0100, Mithos napisał(a):

    > Pojawiły się nowe okoliczności w postaci negatywnych doświadczeń
    > wynikających ze współpracy z Multibankiem, to i zachwyt gdzieś
    > przeminął.

    A czego oczekiwałeś od banku? Raz Cię przyjęli na dywanach i się
    skończyło?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-03-22 08:44:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Musisz tylko uważać, bo jak za kilka m-c na Aliorze też się zawiedzieć,
    > to jeszcze kilka takich zmian i będziesz się emigrować, bo się banki w

    chyba nie ma idealnego banku...żaden się do tego nawet nie zbliżył

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2009-03-22 08:45:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 16:52:58 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Przykład z życia: Komornicza licytacja, auto o wartości rynkowej 50 000
    > kupujesz dziś za 30000, jutro je sprzedajesz za 45000. Na jeden dzień
    > potrzebujesz 30000. M. in. po to są wysokie limity na kartach,

    Kartą? U komornika? PIT od tej transakcji też zapłacisz kartą?

  • 29. Data: 2009-03-22 08:47:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 09:41, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > większości przypadków tak jest, ale tym razem kumpel miał płaską kk a ja
    > pokazałem jej wypukłą debetówkę...może się kobita czegoś nauczyła?

    Baba zwariuje, albo w ogóle zaprzestanie dla pewności przyjmowania
    kart..! Na marginesie, nigdy nie miałem tego problemu, może dlatego,
    że sporadycznie płacę debetówką.

  • 30. Data: 2009-03-22 11:10:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 09:45, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Kartą? U komornika? PIT od tej transakcji też zapłacisz kartą?

    Nie, u komornika gotówką z karty. A PIT jak najbardziej kartą Mille,
    vide ostatnie promo..:-)