  • 1. Data: 2013-12-02 09:54:54
    Temat: KK BNP Paribas i tablet Asus 7" na Grouponie
    Od: ls <l...@w...pl>

    http://www.groupon.pl/oferty/torun/Sales-More-SA/306
    61467?zanpid=1842513609855677440&CID=PL_AFF_66_10_1_
    1&utm_source=znx&utm_medium=afl&utm_campaign=1574159
    &utm_content=aff_1&nlp

    Trzeba wydac do konca lutego 500zl, 5 transakcji i rok trzymac karte

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2013-12-02 10:06:49
    Temat: Re: KK BNP Paribas i tablet Asus 7" na Grouponie
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    wyprzedane

  • 3. Data: 2013-12-02 10:41:04
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Serwis" <s...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > wyprzedane

    A tak z ciekawości - ile kasuja za wznowienie karty ?
    - bo w warunkach trzeba ja trzymac min. rok

  • 4. Data: 2013-12-02 11:50:19
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-12-02 10:06, Serwis pisze:
    > wyprzedane

    Bez 3G to chromolę.

  • 5. Data: 2013-12-02 12:07:05
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-12-02 09:54, ls pisze:
> [...]
    &utm_content=aff_1&nlp

    > Trzeba wydac do konca lutego 500zl, 5 transakcji i rok trzymac karte

    Ktoś podzieli się linkiem do wniosku? (pewnie tradycyjnie nie sa
    spersonalizowane - moze niech wypowie sie ktos kto zakupil 2 szt ;>)

  • 6. Data: 2013-12-02 12:18:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02/12/2013 12:07, AdIk pisze:

    > Ktoś podzieli się linkiem do wniosku? (pewnie tradycyjnie nie sa
    > spersonalizowane - moze niech wypowie sie ktos kto zakupil 2 szt ;>)

    Nie laska przeczytac regulamin?

    "Uczestnik nabywa prawo do tabletu Asus MeMO Pad HD 7 jeśli zakupi kupon
    na portalu grupon.pl, wypełni
    wniosek kredytowy za pośrednictwem konsultanta telefonicznego Banku BNP
    Paribas, poda numer kuponu
    konsultantowi"

  • 7. Data: 2013-12-02 15:00:26
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A tak z ciekawości - ile kasuja za wznowienie karty ?
    > - bo w warunkach trzeba ja trzymac min. rok

    Od kopa kasują 59 złotych za pierwszy rok:

    "0 zł za użytkowanie
    w kolejnym roku, dzięki aktywnemu korzystaniu z karty kredytowej w danym
    roku****"

    W następnym roku bez opłaty, jak wykręcisz 12k. A jak nie wykręcisz to
    też 59 zeta. Czyli w sumie 118 złotych, bo nie można zrezygnować przed
    upływem roku.

    "**** Opłata roczna za wydanie i użytkowanie karty głównej - 59 zł, za
    kartę dodatkową - 29 zł. Warunkiem zniesienia opłaty za użytkowanie
    karty jest rozliczenie w poprzednich 12 miesięcznych cyklach
    rozliczeniowych transakcji bezgotówkowych na kwotę 12.000 zł."

  • 8. Data: 2013-12-02 15:42:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2013-12-02 10:06, Serwis stwierdził, że:
    > wyprzedane

    Jest zatem realna szansa na to, że wkrótce tablety pojawią się na znanym
    portalu aukcyjnym :)

    --
    Marcin Nowakowski

  • 9. Data: 2013-12-02 15:59:49
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> Wrote in message:

    > Od kopa kasują 59 złotych za pierwszy rok:

    W grouponie napisane, że bez opłaty za wydanie.

> [...]
    >
    > W następnym roku bez opłaty, jak wykręcisz 12k. A jak nie wykręcisz to
    > też 59 zeta. Czyli w sumie 118 złotych, bo nie można zrezygnować przed

    Jak zrezygnujesz dokładnie po roku to kolejnej opłaty też nie
    powinno być.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 10. Data: 2013-12-05 23:48:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Midura" 5...@a...m.krakow.pl

    > Jak zrezygnujesz dokładnie po roku to
    > kolejnej opłaty też nie powinno być.

    Zazwyczaj jest niezerowy okres wypowiedzenia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'