  • 11. Data: 2008-04-29 18:59:55
    Temat: Re: KK CITI - jakie konsekwencje opóźnionej spłaty?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" e...@5...goog
    legroups.com

    : takie BZWBK ma w swoich kontach oszczednosciowych mozliwosc
    : definiowania przelewow przyszlych

    To nie PZ. Czy zawsze taki przelew trwa tak zwaną chwilę?
    Jeśli tak, nawet 1% odsetek jest coś warty, bo na to konto
    można wlać ze dwa dni przed terminem a z konta zabrać
    w ostatnim dniu. Normalnie też warto dać kilka dni zapasu,
    tyle tylko, że ów zapas nie będzie w ogóle procentował.

    : - mozna przelac na KO kase pod
    : splate KK i zostawic na automacie wewnatrzbankowym, zeby sei
    : splacila - odsetki troche nizsze niz w lepszych KO, ale kilka
    : dni na KO z nizszym oprocentowaniem nie zrobi znaczacej roznicy.

    W ING Śląskim taki wewnętrzny przelew trwa (trwał jakiś czas
    temu) kilka dni, o ile nie jest płatną :) automagią spłatniczą.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-04-29 19:27:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > A ile kosztuje takie PZ? Ile w Citi (który dokona ściągnięcia)
    > i ile w mBanku (z którego ściągną się pieniądze)?

    W Citi 0zl, w mBanku 1zl/miesiac bez wzgledu na liczbe PZ (poza Citi
    moga byc inne KK, internet, komorka, telefon...)

    a.

  • 13. Data: 2008-04-29 19:30:50
    Od: Ra <w@stopce>

    Wemif pisze:

    > Ale mozna z dowolnego obslugujacego 'polecenie zaplaty', np.
    > mbank/multi.

    tzn że citi sobie ściąganie pz-tem tak ? u mnie to nie zadziała bo na
    ekoncie praktycznie nie mam kasy, nawet oc które mam w mbanku raz mi się
    nie ściągneło na szczęśnie bez konsekwencji
    najwygodniej to było jak miałem automatyczną spłatę i ko ale promocje
    się pokończyły, zresztą w mbanku już nie chcę brac żadnych produktów za
    dużo problemów potem przy rezygnacji

  • 14. Data: 2008-04-29 20:56:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" fv7srh$7lp$...@j...tahoe.pl

    > W Citi 0zl,

    Ta cena mo odpowiada.

    > w mBanku 1zl/miesiac

    A ta jest zbyt wysoka.

    > bez wzgledu na liczbe PZ

    Jest zbyt wysoka bez wzgledu na liczbe PZ ;)

    > (poza Citi moga byc inne KK, internet, komorka, telefon...)

    No tak... Ale już ustaliliśmy ;) demokratycznie, ;) że internet,
    komorkę, telefon itp. opłacamy kartą kredytową Citi...

    Gdyby tak wprowadzić PZ z tej karty...

    Polecenie zapłaty z mBanku może więc dotyczyć TYLKO kart kredytowych...

    Dobrze by było, gdyby wszystkie karty (łącznie z kartą WBK)
    spłacać z karty WBK, i to za freeko...

    Niby musiałby być spory limit, ale na jakiś czas by starczyło. ;)

    Tak, wiem... To nie mój pomysł -- zjadanie własnych kończyn.
    Już coś takiego przerabiamy od lat -- pod nazwą prywatyzacji. ;)

    -=-

    A poważniej -- dziękuję za odpowiedź. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2008-04-29 21:10:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > A ta jest zbyt wysoka.

    Tak jest cennikowo, ale uzywam od pol roku i nie zauwazylem ani razu by
    mbank pobral sobie te 1zl, ale moze nie szukalem zbyt dokladnie.

    Ale porownujac 1zl do kary 59zl za brak splaty w terminie, to 1zl zwraca
    sie jesli raz w ciagu 6 lat ktos sie spozni... kazdy musi sam oszacowac
    prawdopodobienstwo spoznienia...

    a.

  • 16. Data: 2008-04-29 21:21:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 23:10, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Tak jest cennikowo, ale uzywam od pol roku i nie zauwazylem ani razu by
    > mbank pobral sobie te 1zl, ale moze nie szukalem zbyt dokladnie.

    Pisza, ze pobiera i ciezko usunac jak sie nie ma juz zadnych PZ

    > Ale porownujac 1zl do kary 59zl za brak splaty w terminie, to 1zl zwraca
    > sie jesli raz w ciagu 6 lat ktos sie spozni... kazdy musi sam oszacowac
    > prawdopodobienstwo spoznienia...

    Jak ktoz juz wspomnial - trzeba jeszcze przechowywac pieniadze na
    ekoncie.
    Jak konto glowne jest puste, bo pieniadze na oszczedzajacych, to zaden
    PZ nie pomoze.
    A PZ z oszczedzajacego nikt nie oferuje.

    Mozna jedynie zrobic zlecenie terminowe z KO w BZWBK, wzglednie
    potraktowac jako oszczedzajace konto w Eurobanku (PZ chyba jeszcze nie
    obskuguja?)

  • 17. Data: 2008-04-29 21:44:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Jak ktoz juz wspomnial - trzeba jeszcze przechowywac pieniadze na
    > ekoncie.

    Mozna jeszcze miec kredyt odnawialny w ekoncie (w promocji dawali za
    darmo na rok) i starac sie go splacac w dzien splaty Citi, a jak sie
    spozni kilka dni to sa same odsetki do zaplacenia bez kary.

    a.

  • 18. Data: 2008-04-29 21:52:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 23:44, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Mozna jeszcze miec kredyt odnawialny w ekoncie (w promocji dawali za
    > darmo na rok)

    No popatrz, a mi juz nie daja i z kalkulatorkow wychodzi, ze tez nie
    bede mial przyznanego, mimo, ze wliczam tylko to, co widac w BIK ;)

    >i starac sie go splacac w dzien splaty Citi, a jak sie
    > spozni kilka dni to sa same odsetki do zaplacenia bez kary.

    Prosciej ustawic 24-y dni wczesniej przelew przyszly z sensownego
    oprocentowanego konta, gdy juz na podgladzie w Citi widac, ile i kiedy
    trzeba bedzie zaplacic.

  • 19. Data: 2008-04-29 22:28:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" fv82sm$fjc$...@j...tahoe.pl

    > Tak jest cennikowo, ale uzywam od pol roku i nie zauwazylem ani razu by
    > mbank pobral sobie te 1zl, ale moze nie szukalem zbyt dokladnie.

    Ale PZ może dotyczyć dowolnego konta, czy tylko eKonta?
    Można to przypisać do eMaxówPlusowych?

    > Ale porownujac 1zl do kary 59zl za brak splaty w terminie, to 1zl zwraca
    > sie jesli raz w ciagu 6 lat ktos sie spozni... kazdy musi sam oszacowac
    > prawdopodobienstwo spoznienia...

    Tutaj by się przydał debet, nie PZ. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2008-04-29 22:30:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 5...@y...goo
    glegroups.com

    > Prosciej ustawic 24-y dni wczesniej przelew przyszly z sensownego
    > oprocentowanego konta, gdy juz na podgladzie w Citi widac, ile i kiedy
    > trzeba bedzie zaplacic.

    Z eMaxówPluśnych nie można ustawić przyszłego przelewu.

    --